تجهیز بندر شهید رجایی به شبکه اطفاء حریق

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از پیشرفت 33 درصدی طرح احداث شبکه جامع اطفاء حریق در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش فرينا، عباس کمالی با اعلام اين خبر گفت: با راه اندازی این شبکه اطفاء حریق، نیاز بندر شهید رجایی به بخش مهمی از زیرساخت های پدافند غیر عامل مرتفع می شود.
كمالي افزود: با عملیاتی شدن این طرح، ضمن بالا رفتن ضریب ایمنی برای پیشگیری از حوادث آتش سوزی، این بندر برای مقابله با شرایط بحرانی نیز آماده تر می شود.
وي گفت: احداث مخزن2هزار متر مکعبی، ایستگاه پمپاژ و پست برق در بندر شهید رجایی، ساخت مخزن 2 هزار مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ در زون نفتی بندر خلیج فارس از مهم ترین بخش های طرح شبکه اطفای حریق بزرگترین مجموعه بندری کشور است.
معاون مهندسی عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، احداث خط لوله اطفاء حریق بندر شهید رجایی و بندر خلیج فارس به طول 47 هزار متر شامل کانال کنی، زیرسازی، لوله گذاری و روسازی مجدد را از دیگر مراحل این طرح عنوان کرد.
كمالي به اشتغالزایی بالغ بر 100 نفر در این طرح اشاره كرد و افزود: این طرح با اعتباری قریب به 440 میلیارد ریال از شهریور 94 آغاز شده و قرار است طی دو سال اجرایی شود.





امتیاز به خبر :