اجرای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در قشم

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز توزیع کالاهای ضروری در ماه مبارک رمضان و در قالب طرح ضیافت در شهر قشم، خبر داد.
به گزارش فرینا، حسین اشرفی گفت: طرح ضیافت با تخفیف 10 تا 40 درصدی برای 20 قلم کالای اساسی شامل روغن مایع و جامد، انواع حبوبات، شکر، انواع رب گوجه فرنگی، تن ماهی، اسپاگتی و ماکارونی ، لبنیات، آرد برنج، روغن ذرت و انواع پودر ژله از امروز در فروشگاه شهروند قشم توزیع می شود.

وی اعلام کرد: فروشگاه های منتخب برای عرضه کالاهای ضروری با نصب تابلو تا پایان ماه مبارک رمضان نسبت به عرضه محصولات توافق شده با قیمت های ویژه اقدام خواهند کرد.

به گفته مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، فروشگاه ییلاق عرضه کننده مواد گوشتی در شهر قشم نیز با هدف پیشگیری از نوسانات قیمت گوشت و مرغ نیاز مردم در ماه مبارک رمضان را با  تخفیف 3000 ریال در هر کیلو برآورده می کند.

وی همچنین از عرضه میوه در چهار فروشگاه سطح شهر قشم به عنوان حمایت از مردم روزه دار خبر داد و گفت: تیم بازرسی سازمان منطقه آزاد قشم نیز تا پایان ماه مبارک رمضان بر نحوه توزیع و رعایت قیمت های مصوب از سوی فروشگاههای عرضه کننده کالاهای ضروری نظارت و با متخلفان براساس قانون برخورد خواهند کرد.

اشرفی با اعلام اینکه قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه 11 هزار ریال و هر کیلو آش و حلیم نیز هشت هزار ریال تعیین گردیده است، گفت: برای حمایت از صنوف قانونی با فروشندگان دوره گرد و دست فروشان نیز برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: برای هرچه بهتر اجرای طرح ضیافت، شبکه بهداشت و درمان و اداره اماکن نیز با مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم همکاری خواهند کرد.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دو باب نانوایی (گلنان 1 و 2) طی ایام ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت بر روی هر بسته نان خریداری شده، یک قرص نان رایگان نیز به مشتریان عرضه می کنند.

وی با اشاره به توریست پذیر بودن جزیره قشم، یادآور شد: طی ایام ماه مبارک رمضان پنج  رستوران نیز با رعایت شئونات اسلامی مجاز به پذیرش مشتری هستند.

 

 

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :