بهره‌ برداری از پارک بزرگ منطقه آزاد ماکو تا پایان امسال

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از بهره‌برداری از پارک بزرگ در این منطقه تا پایان امسال خبر داد.
به گزارش فرینا، حسین فروزان از احداث پارک بزرگ در منطقه آزاد تجاری، صنعتی ماکو خبر داد و اظهار داشت: عملیات اجرایی پارک بزرگ ماکو روند رو به رشدی را طی می‌کند.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث این پارک با قوت هر چه تمام‌تر در حال انجام است، تصریح کرد: با تلاش‌هایی که می‌شود و براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده، این پارک تا پایان امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد و امید می‌رود این پارک برای نوروز 96 آماده شود.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری، صنعتی ماکو با اشاره به اعتباری که برای این منظور در نظر گرفته شده است، اذعان داشت: 270 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو برای احداث پارک بزرگ منطقه آزاد ماکو تخصیص یافته است.
این مسؤول با اشاره به پیشرفت فیزیکی این پروژه، اعلام کرد: عملیات اجرایی این پارک هم‌اکنون از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و با اتمام عملیات اجرایی شاهد تجهیز و مبلمان و لوازم بازی این پارک خواهیم بود.

فروزان با بیان اینکه این پارکم به نام امام خمینی(ره) نامگذاری شده است، اعلام کرد: در سفر هیات دولت به آذربایجان غربی، دبیر شورایعالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی کشور نیز از روند اجرای این پارک بازدید داشته و اعلام رضایت خود را از روند اجرایی آن اعلام کرد.
مدیرعامل منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو با بیان اینکه این پارک یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو است، اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو نیز از دیگر پروژه‌های فاخر در دست احداث است.

این مسؤول ایجاد بازارچه دائمی ماکو را از دیگر اقدامات مهم انجام گرفته در این منطقه عنوان کرد و افزود: قبل از ایجاد این بازارچه مشکلاتی وجود داشت که این مشکلات هم‌اکنون مرتفع شده است.

فروزان با اشاره به مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت، اعلام کرد: شاهد بودیم عده‌ای در برابر گذراندن بار خود به افراد محلی مبالغی ناچیز می‌دادند که با راه‌اندازی این بازارچه افراد محلی به راحتی می‌توانند خودشان از مزیت مرزی بودن بهره‌مند شوند.

برچسب ها : منطقه آزاد ماکو
امتیاز به خبر :