بازدید فرماندار تایباد از منطقه ویژه دوغارون

فرماندار شهرستان با حضور در منطقه ويژه اقتصادي دوغارون از فعالیت های صورت گرفته در اين منطقه ویژه بازديد كرد و از نزديك در جریان مشکلات قرار گرفت.


به گزارش فرينا، حسین شرافتی راد در نشست با مدیران منطقه ويژه دوغارون و پرسنل جدید الاستخدام شرکت پایبار گفت: استخدام 25 نفر از نیروهای بومی که همگی دارای تحصیلات عالیه هستند می تواند موجی از امید را در بین دیگر جوانان شهرستان ایجاد نماید که در صورت نیاز منطقه، آنان هم می توانند بدون داشتن معرف و برحسب شایستگی استخدام شوند.
در ادامه اين نشست رئیس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و مدیرعامل شرکت مجتمع انبارهای پایبار نيز گفت: 100نفر کارگر بومی در بخش تخلیه و بارگیری با مدیریت پیمانکاران این شرکت مشغول به کار هستند که همگی تحت پوشش بیمه بوده و این شرکت راسا حق بیمه آنان را پرداخت می نماید.
جمشید علیپور افزود: طی صحبتی که با این پیمانکاران شده مقرر گردید از این پس حقوق کارگران که با تاخیر پرداخت می شد سرموقع پرداخت گردد.
در ادامه اين بازديد فرماندار از پروژه های در حال ساخت در منطقه ويژه دوغارون از جمله هتل بیمارستان، دانشگاه، سایت دائمی عرضه سوخت و انبارها بازديد كرد و گفت: به زودی یکسان سازی تعرفه ها و تحت پوشش قرارگرفتن همه کارگران شاغل در مرز پیگیری خواهد شد.






امتیاز به خبر :