رويكرد مناطق آزاد، حفظ و توسعه محيط زيست كشور است

  • چهارشنبه 26 خرداد 1395 - 10:44
  • 0 دیدگاه
معاون فرهنگي، اجتماعي و گردشگري دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي گفت: رويكرد دبيرخانه و سازمان هاي مناطق آزاد نسبت به محيط زيست، ايفاي نقش براي حفظ و توسعه آن است.

به گزارش خبرنگار فرينا، حجت الاسلام والمسلمين محمدعلي زم در نشست مشترك مسئولان محيط زيست مناطق آزاد كشور و مسئولان سازمان حفاظت محيط زيست افزود: محيط زيست را فقط به عنوان يك سازمان دولتي نمي شناسيم بلكه رويكرد فعلي دبيرخانه شورايعالي و سازمان هاي مناطق آزاد يك رويكرد ملي است. محيط زيست، متعلق به يك كشور و آينده كشور است. بر همين اساس در تلاش براي ايفاي نقش براي حفظ و توسعه پايدار آن هستيم.
حجت الاسلام و المسلمين زم اساس كار خود در اين حوزه را همفكري، مشاركت و هم افزايي با سازمان و كارشناسان سازمان محيط زيست براي موضوع محيط زيست برشمرد و گفت: مناطق آزاد آمادگي هر گونه همكاري با سازمان محيط زيست را دارد. در تلاشيم كه بي تفاوتي، تعارض و تضاد محيط زيستي را به توافق، تفاهم و تعامل تبديل كنيم.
اين نشست كه به دعوت معصومه ابتكار، معاون رييس جمهور و رييس سازمان حفاظت محيط زيست برگزار گرديد پروين فرشچي معاون محيط زيست دريايي، مهناز مظاهري معاون آموزش و پژوهش و نمايندگان ساير معاونت هاي سازمان حفاظت محيط زيست و مسئولان محيط زيست مناطق آزاد هفت گانه كشور حضور داشتند و به بيان ديدگاه ها و همچنين مسايل مبتلا به محيط زيستي و پيشنهاد راه حل براي حل و فصل موضوعات و تعامل براي ادامه همكاري پرداختند.





امتیاز به خبر :