برگزاری دوره های رایگان فنی در دانشگاه علمی ـ کاربردی چابهار

رئیس دانشگاه جامع علمی - کاربردی منطقه آزاد چابهار گفت: در راستای تاکید "اکبر ترکان" دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و مدیرعامل سازمان مبنی بر مهارت آموزی جوانان همسو با توسعه و رشد صنایع جدید مانند پتروشیمی، فولاد و دیگر صنایع در حال گسترش دانشگاه جامع علمی – کاربردی منطقه در رشته های مختلف مورد نیاز بازار کار، دوره های رایگان آموزش فنی و مهارتی برگزار می کند.

به گزارش فرینا، ازیر بلوچ با بیان اینکه برگزاری این دوره ها در سال اقتصاد مقاومتی به منظور خودکفایی منطقه از لحاظ فنی و خدماتی صورت می گیرد افزود: این دوره آموزشی برای جوانان چابهار و نواحی همجوار در رشته های جوشکاری، الکترونیک و تاسیسات برق ساختمان به صورت تک پودمانی برگزار و هزینه های آن به عهده سازمان منطقه آزاد چابهار است.

وی زمان برگزاری این دوره های را نیمه دوم تیرماه سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: 60 نفر از متقاضیان پس از معرفی فرمانداری شهرستان چابهار و بررسی صلاحیت آنها به مدت دو ماه آموزش خواهند دید که پس از گذراندن دوره، کارت مهارت دریافت و به بخش های مختلف جهت کار معرفی می شوند.

شایان ذکر است این مرکز با حدود 2 هزار دانشجو در 19 رشته ی مختلف در مقاطع کاردانی و کارشناسی  از سال 1387 در منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار آغاز به کار کرده است.



امتیاز به خبر :