آغاز به کار نمایشگاه صنعت دام وطیور در منطقه آزاد انزلی

نخستین نمایشگاه صنعت دام، طیور و صنایع غذائی در محل مرکز نمایشگاها و همایش های بین المللی سازمان منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.
به گزارش فرینا، نخستین نمایشگاه صنعت دام، طیور و صنایع غذائی در محل مرکز نمایشگاها و همایش های بین المللی سازمان منطقه آزاد انزلی افتتاح شد و در این نمایشگاه 40 شرکت، کارخانه و واحد تولیدی و صنعتی؛ جدیدترین تولیدات، پژوهش، ماشین آلات، تجهیزات و خدمات مرتبط را در فضای بیش از 800 متر مربع در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

بنا بر این گزارش شرکت کنندگان در نمایشگاه دام و طیور؛ انواع تجهيزات مورد نياز صنايع دامپروري و مکمل هاي خوراکي، دامپزشکي و واکسن هاي دامي، دارو و مکمل های غذائی، فرآورده ها و تولیدات لبني، انواع خوراک دام و مکمل، ماشین آلات و تجهیزات، داروهای دامپزشکی و ضد عفونی کننده ها، مکمل ها و افزودنی های خوراک دام و طیور، تجهیزات و لوازم مرغداری، تجهیزات و ماشین آلات دامپروری و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی را به نمایش گذاشتند.

 لازم به ذکر است در بخش صنایع غذایی نیز فرآورده ها و محصولات غذایي، صنايع تبديلي، ماشين آلات، تجهيزات و تكنولوژي صنايع غذائي، بسته بندي انواع صنایع پروتئینی، انواع فرآورده های گوشتی، انواع فرآورده های لبنی، انواع غذاهای آماده و نیمه آماده؛ صنایع تبدیلی-انواع کنسروهای غیرگوشتی، انواع خشکبار؛ انواع سبزیجات خشک و معطر، عرقیات گیاهی، ادویه جات، چاشنی ها، صنایع آشامیدنی، انواع فرآورده های آردی در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

معرفی توانمندي ها و پيشرفت های کشورمان در حوزه دام طیور و مواد غذایی، ارتقای سطح مبادلات تجاری کشورمان در جهت توسعه صادرات غير نفتی، آشنایی شرکت کنندگان و بازديدکنندگان با آخرين دستاوردهای علمی و صنعتی این حوزه ها، اشتغال و کارآفرینی، ارتقای دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، تشويق و ترغيب توليد كنندگان براي رقابت سالم و هدفمند در عرصه اين صنعت و ايجاد فضا برای ارتباط مستقيم توليد كنندگان با مصرف كنندگان؛ مهمترین اهداف برگزاری دو نمایشگاه دام و طیور و صنایع غذائی است.

گفتنی است در این نمایشگاه یک هیئت بزرگ تجاری بازرگانی و سرمایه گذاری روسی با حضور در نمایشگاه؛ ضمن بازدید از سالن ها و غرفه ها، با تولید کنندگان و شرکت های ایرانی وارد مذاکرات بازرگانی می شوند.

علاقه مندان می توانند از 28 مهر تا  1 آبان ماه هر روز از ساعت 15 الی 21 از نمایشگاه نمایشگاه دام و طیور، مواد غذایی و صنایع وابسته در محل مرکز نمایشگاها و همایش های بین المللی سازمان منطقه آزاد انزلی بازدید به عمل آورند.


برچسب ها : منطقه آزاد انزلی
امتیاز به خبر :