ایجاد بانک اطلاعاتی در منطقه آزاد ماکو

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو خبرداد: بانک جامع اطلاعاتی در منطقه آزاد ماکو ایجاد می شود .

به گزارش فرینا، ارسلان ازهاری، با اعلام این مطلب گفت : این بانک اطلاعاتی با هدف جمع آوری اطلاعات لازم در مورد منطقه آزاد در تمامی زمینه ها تهیه و تدوین می شود
.
وی با بیان اینکه ادارات و نهاد های منطقه ملزم به ارائه اطلاعات لازم و ضروری برای تدوین این بانک اطلاعاتی هستند افزود: از پژوهش و اطلاعاتی که تمامی ادارات و نهادهای در تمامی زمینه ها و فعالیت خود داشته باشند در این بانک اطلاعاتی استفاده خواهد شد.

 ازهاری خاطر نشان کرد: این بانک اطلاعاتی در این منطقه می تواند منبع  مناسبی برای مراکز علمی و دانشگاهی و پژوهشی باشد .

معاون توسعه منابع انسانی در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش در مدارس بر برگزاری کلاسهای تقویتی در مدارس هم اشاره کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو آماده است تا کمک و مساعدت لازم را در برگزاری این کلاسها ارائه نماید .

حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو نیز در این جلسه بر توجه به شاخصهای توسعه و رشد در آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: در کنار تحصیل و آموزش به فرزندان خود از معنویات و نماز غافل نباشیم .

وی از اعضای شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ماکو خواست برای اجرایی کردن و عینیت بخشیدن به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برنامه داشته و تلاش نمایند . یوسف محمدی مدیر آموزش و پرورش ماکو هم در این جلسه با اشاره به آغاز بارش برف در این منطقه و مشکل تردد دانش آموزان و معلمان در مناطق دور افتاده و کو هستانی بر همکاری راه و شهر سازی با این اداره در این منطقه تاکید کرد.
برچسب ها : منطقه آزاد ماکو
امتیاز به خبر :