اخذ اسناد ثبتی مفروز از منطقه ویژه لرستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از اخذ اسناد ثبتی مفروز 113 هکتار دیگر از اين منطقه ویژه اقتصادی خبر داد.

به گزارش فرينا، بختیار رازانی با علام اين خبر گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و بر اساس ماده 23 قانون مناطق ویژه اقتصادی کل کشور موفق به اخذ اسناد ثبتی مفروز به میزان 113 هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی لرستان واقع در شهرستان ازنا شدیم.

رازاني افزود: از کل مساحت 463 هکتار منطقه ویژه اقتصادی لرستان قبلاً 121 هکتار سند مفروز اخذ شده بود که با احتساب 113 هکتار فوق‌الذکر مجموعاً 234 هکتار دارای اسناد ثبتی مفروز است.

وي با اشاره به پیگیری جهت اخذ 229 هکتار اراضی مابقی، گفت: از کل 234 هکتار داری اسناد ثبتی مفروز 71 هکتار نیز دارای اسناد تفکیکی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان افزود: اولویت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی لرستان شامل صنایع دارویی، غذایی، بهداشتی، کانی غیر فلزی صنایع وابسته، صنایع الکترونیکی، شیمیایی و خدماتی است.

رازانی گفت: 25 واحد صنعتی در منطقه مستقر بوده که بالغ بر 450 نفر نیز در این واحدها  اشتغال دارند. همچنین میزان سرمایه‌گذاری این واحدها در منطقه 942 میلیارد ریال است.

وی در پايان افزود: این منطقه دارای اقلام صادراتی از قبیل انواع سنگ‌های نمای ساختمانی، سنگ مصنوعی، مصنوعات و ظروف پلاستیکی و انواع داروهای دامی و انسانی است.

امتیاز به خبر :