كسب عنوان نمونه صادرات غیرنفتی توسط اداره كل بنادر و دريانوردي هرمزگان

در همایش روز ملی صادرات، از خدمات ابراهیم ایدنی، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به پاس اهتمام مجدانه در راستای توسعه صادرات غیرنفتی و حمایت از فعالان این عرصه، با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش فرينا، بیستمین همایش گرامیداشت روز ملی صادرات در استان هرمزگان با شعار «تجارت کهن- بازار مدرن» در راستای ترویج فرهنگ صادرات در میان مردم و ارج نهادن به تلاش بازرگانان این عرصه برگزار شد.

مشاور وزیر صنعت و تجارت، استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه در استان و جمع کثیری از مدیران و دست اندرکاران عرصه صادرات در این برنامه حضور داشتند.

در این مراسم، اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به عنوان یکی از دستگاه های تاثیر گذار در اتصال حلقه های صادرات استان مورد تجلیل قرار گرفت. بر همین اساس، ابراهیم ایدنی، مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان لوح تقدیر خود را از دستان نماینده عالی دولت در استان دریافت کرد.

در متن این لوح تقدیر که به امضای جاسم جادری، استاندار و رییس کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان هرمزگان رسیده، چنین آمده است: «صادرات غیر نفتی به عنوان یکی از مهم ترین ارکان اقتصاد کشور همواره نقش قابل توجهی در رشد و توسعه اقتصاد ملی داشته و تولید صادرات محور در تاکیدات مستمر مقام عظمای ولایت روشنگر راه اقتصاد بوده است. همت و تلاش شما در راستای توسعه صادرات غیرنفتی و نقش آفرینی در جهت حمایت از فعالان این عرصه به خصوص در شرایط کنونی اثرات ملموسی در شکوفایی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و کسب موفقیت در اقتصاد بین المللی دارد.

ضمن تبریک روز ملی صادرات، بدینوسیله انتخاب جنابعالی را به عنوان «خادم نمونه استانی در حوزه صادرات غیر نفتی در سال 94» تبریک می گویم و امیدوارم در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» همگام و همراه با سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره گیری از حداکثر توان، تجارب و امکانات موجود در پیشبرد اهداف اقتصادی در عرصه صادرات غیرنفتی کوشش نمایید.»

شایان ذکر است، محمد محسنی، مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر، محمد زارعی، مدیر بندر جاسک و یکی از شرکت های  خدمات دریایی و بندری فعال در بندر شهید رجایی نیز در راستای توسعه صادرات غیرنفتی تجلیل شدند.

گفتنی است، پیگیری برای رفع مشکلات تجار و صاحبان کالا در بنادر بزرگ استان به ویژه بندر شهید رجایی، راه اندازی خط دریایی بین بندر شهید باهنر با خصب و شناس عمان و توسعه زیرساخت های تجارت خارجی در سواحل مکران شامل بنادر سه گانه شرق استان(جاسک، سیریک و تیاب) از جمله اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان بوده که در راستای حمایت از فعالان حوزه صادرات پیامدهای مثبتی را به دنبال داشته است.



امتیاز به خبر :