امضاي تفاهم نامه همکاری میان پست و اداره کل بنادر مازندران

تفاهم نامه همکاری میان ادارات کل پست و بنادر و دریانوردی استان مازندران روز چهارشنبه در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر امضا شد.

به گزارش فرينا، مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: این اقدام در سایه تحقق دولت الکترونیک صورت گرفته و گامی موثر برای آسان سازی فرآیند ارائه خدمات به مشتریان و در نهایت رضایت مندی آنان خواهد بود.

سیاوش رضوانی افزود: با وجود آنکه بیشتر امور بندری به بخش خصوصی واگذار شده و مساله مهم تراین است که از منطقه گمیشان استان گلستان تا شهرستان رامسر در غرب مازندران جزو حوزه حاکمیتی اداره کل بنادر و دریانوری استان مازندران است بنابراین تصمیم برآن شد تا برای ارائه خدمات بهتر این تفاهم نامه امضا شود.

رضواني گفت: به عنوان نمونه خیلی از افراد دریانورد برای انجام کارهای اداری ناگزیر بودند تا مسیرهای طولانی در شرق این استان حتی از استان گلستان نیز به این اداره کل مراجعه کنند این آمد و شدها با مشکلاتی مانند خطرات جاده ای ، اتلاف وقت و تحمیل هزینه های گزاف برای افراد به همراه دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران، ابراز امیدواری کرد که با امضای این تفاهم و راه اندازی سیستم پیشخوان شاهد ارائه خدمات دهی مناسب بدون حضور فیزیکی این دسته از افراد به این بندر باشیم .

در ادامه اين آيين مدیرکل پست مازندران گفت: چنین اقدامی همسو با تحقق دولت الکترونیک انجام گرفته ضمن آنکه ارائه خدمات مطلوب و با شتاب می تواند با رضایت مندی افراد ارباب جوع همراه باشد.

اسماعیل بوداغی افزود: امروز دولت تدبیر و امید نیز سعی دارد تا با بهره گیری از همه ظرفیت ها ، هزینه های مردم در انجام کارهای اداری کاهش دهد.

اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر واقع است.



امتیاز به خبر :