اردوی ملی پوشان تیر و کمان ایران در قشم

فرماندار شهرستان قشم گفت: ملی پوشان تیر و کمان کشورمان متشکل از 35 نفر اردوی دو هفته ای خود را از امروز در قشم آغاز می کنند.

به گزارش فرینا، علیرضا نصری روز چهارشنبه با بیان این مطلب اعلام کرد: با مساعدت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم که توجه ویژه ای به بخش های مختلف ورزشی از جمله تیراندازی با کمان دارند، امکانات اردوی ورزشکاران تیرانداز با کمان کشورمان در این منطقه فراهم شده است.

وی افزود: ورزشکاران تیر و کمان ایران در این اردو تمرینات خود را برای حضور در مسابقات داخل سالن کشور مراکش در ورزشگاه تختی شهر قشم آغاز می کنند.

به گفته فرماندار شهرستان قشم، ملی پوشان تیر و کمان ایران پس از شرکت در مسابقات مراکش، طی دو مرحله دیگر با هدف آماده سازی بدنی و شرکت در مسابقات کشور فرانسه و نهایتا حضور در مسابقات جام جهانی که در کشور آمریکا برگزار می شود، در قشم اردو خواهند زد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم هم در ارتباط با اردوی تیم تیر و کمان ایران در این جزیره، گفت: ملی پوشان ایرانی تیر و کمان متشکل از 35 ورزشکار و مربی که 12 نفر آنان را بانوان تشکیل می دهند امروز برای برپایی اردوی دو هفته ای وارد جزیره قشم می شوند.

فرزین حقدل ادامه داد: مسابقات جهانی تیر و کمان آذر ماه امسال در کشور مراکش برگزار خواهد شد و ورزشکاران ملی پوش کشورمان پس از تمرینات خود که تا اول آذر ماه در ورزشگاه تختی شهر قشم ادامه خواهد داشت راهی این مسابقات می شوند.

وی از تیراندازی با کمان به عنوان یک رشته ورزشی جذاب نام برد و افزود: ورزشکاران کشورمان علاوه بر کسب عنوان های آسیایی تا کنون در مسابقات جهانی و المپیک نیز توانسته اند در رقابت با حریفان خود، نام و سرود ایران را در جهان طنین انداز کنند.

شایان ذکر است کمانداران کشورمان بهمن ماه سال گذشته نیز برای آمادگی ورود به مسابقات ریودوژانیرو برزیل در منطقه آزاد قشم در جنوب ایران اردو زده بودند.
برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :