لزوم اتصال منطقه ويژه پيام به راه آهن سراسري

نمايندگان استان البرز در مجلس شوراي اسلامي با حضور در فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام از شركت هاي مستقر در اين منطقه ويژه بازديد كردند.

به گزارش فرينا، سعيد زرندی، مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام در نشستي كه در حاشيه اين بازديد برگزار شد، خواستار اتصال این منطقه ويژه به خط اصلی راه آهن و تسریع در صدور اسناد مالکیت اراضی فرودگاه پیام شد.

عزیز اکبریان، رئیس کمیسیون صنایع و و معادن مجلس شوراي اسلامي و کولیوند رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، نمایندگان استان البرز در مجلس شوراي اسلامي با حضور در نشست مشترك با مديران و مسئولين منطقه ویژه اقتصادی پیام گفتند: با توجه به هدف گذاری های بزرگ انجام شده در این منطقه همه دستگاهای اجرایی استان با کمک به این منطقه، در افق بلند توسعه و رونق اقتصادی مشارکت نمایند.

نمایندگان استان البرز در مجلس شوراي اسلامي در خصوص زیر ساخت های موجود و طرح های توسعه منطقه اقتصادی افزودند: وجود فرودگاه بین المللی، انبار های عمومی و اختصاصی، تامین تاسیسات آب برق گاز و ایجاد 110 هکتار منطقه صنعتی در 3 فاز و همچین وجود اراضی بسیار مناسب از زیر ساخت های موجود است که علاوه بر آن نزدیکی این منطقه به پایتخت مزيت خاص آن است.

 

 

برچسب ها : منطقه ويژه پيام
امتیاز به خبر :