بازدید معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادرودریانوردی از بندر امیرآباد

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و جمعی از مدیران کل ستادی زیر مجموعه آن معاونت از قابلیت های بندرامیرآباد بازدید کردند.

به گزارش فرينا، مدیر بنادر و دریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در نشست شورای اداری بندر اميرآباد ضمن خیرمقدم گویی به معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادرودریانوردی و هیآت همراه به ارایه گزارش عملکرد این بندر در سال جاری پرداخت.

علی خدمتگزار با اشاره به  موفقیت های فراوان بندر امیرآباد در کشور، از رتبه سوم جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در سال ۹۴، رتبه اول عملکرد شاخص های  HSE و رتبه دوم کارایی اهداف و برنامه های عملیاتی بنادر کشور را نمونه ای از این موفقیت ها عنوان کرد.

خدمتگزار با اشاره به چالش ها و کمبود های بندر اميرآباد بر رفع آنها با مساعدت بیش از پیش سازمان تآکید کرد.

مدیر بنادر و دریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد افزود: مجموعه کارکنان بندر امیرآباد به عنوان سربازان سازمان بنادرودریانوردی، تمام ظرفیت ها و تلاش های خود را جهت اجرای اهداف و اعتلاء سازمان،  به کار خواهند گرفت.

در اين نشست معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادرودریانوردی پس از بازدید از منطقه عملیاتی و ویژه اقتصادی بندر اميرآباد ضمن تبریک به مجموعه مدیریتی اين بندر در كسب رتبه برتر دستگاه های استان مازندران و رتبه اول عملکرد شاخص های HSE بنادر کشور گفت: این اقدامات انجام گرفته و تلاش در جهت افزایش جذب کالا حقیقتا قابل تقدیر است.

منصور آرامی با بیان اینکه کارکرد منطقه ای بندر امیرآباد تآثیر بسزایی در زندگی مردم  دارد افزود: موفقیت این بندر در بخش اجتماعی ناشی از توجه به مسائل پیرامون و مسئولیت پذیری مدیران در قبال آنها  است.

آرامی  بودجه ریزی صحیح، واقع بینانه در چارچوب مقررات، انضباط مالی و خود ارزیابی دقیق بر هزینه ها را از اساسی ترین برنامه های هر سازمان برشمرد و بر تلاش در جهت افزایش تعامل بنادر با یکدیگر و تبادل تجربیات در بخش های مختلف تاکید کرد.


امتیاز به خبر :