انتصابات جدید در سازمان منطقه آزاد ارس

طی احکام جداگانه سرپرست های مدیریت امور حقوقی و ثبت شرکت ها، مدیریت جذب منابع و سرمایه گذاری، مدیریت املاک و اراضی و همچنین مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد ارس منصوب شدند.

به گزارش فرینا، با صدور احکام جداگانه از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس رسول حسین زاده بعنوان سرپرست مدیریت امور حقوقی و ثبت شرکت ها منصوب شد.

همچنین رضا عباسی سرپرست مدیریت جذب منابع و سرمایه گذاری، رسول داشاد سرپرست مدیریت املاک و اراضی و سعید فروغانفر بعنوان سرپرست مدیریت بازرگانی منصوب شد.

در آئین تودیع و معارفه سرپرست های جدید، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس جوانگرایی در واگذاری امور، صداقت، روحیه اجرایی و عملیاتی، صراحت در عمل و گفتار را شاخص های مهم مدیریت عنوان کرد.

محسن خادم عرب باغی بر لزوم تصمیم گیری شجاعانه و بدون اتلاف زمان تاکید کرد و گفت: هدف ما جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز برای سهولت فعالیت های اقتصادی است و در این مسیر باید با جدیت و با آگاهی از ظرفیت های منطقه حرکت کنیم.

وی افزود: یکی از مزیت های انتصاب مدیران از افراد داخل سازمان سرعت گیری عملیات اجرایی و انجام بدون وقفه امور می باشد؛ چراکه نیازی به زمان مشخص برای شناخت ظرفیت ها، مزیت ها و فرایندها نخواهد بود.

عرب باغی جذب شرکت های دانش بنیان را مورد تاکید قرار داد و گفت: صنعت ما نیازمند تغییر رویکرد از سنتی به علمی هستند و در این زمینه لازم است جذب شرکت های دانش بنیان با جدیت پیگیری و اقدام شود.

منطقه آزاد ارس در شمال غرب ایران و در همسایگی با کشورهای آذربایجان و ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان واقع است. ارس با 51 هزار هکتار وسعت بعنوان صنعتی ترین منطقه آزاد ایران مطرح بوده و در چهار محدوده منفصل جلفا (مرز ایران و نخجوان) با 20 هزار و 500 هکتار، نوردوز (مرز ایران و ارمنستان) با 411 هکتار، محدوده خداآفرین با پنج هزار و 700 هکتار و محدوده قلی بگلو (مرز ایران و آذربایجان) با 25 هزار هکتار مجری سیاست ها و ماموریت های اقتصادی تعریف شده است.
برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :