آغاز به کار نمایشگاه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان در ارس

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در منطقه آزاد ارس افتتاح شد.

به گزارش فرینا، این نمایشگاه که در نخستین روز از هفته کتاب و کتابخوانی و با حضور حجت الاسلام زم معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور، مدیرعامل و معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری ارس و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد، شامل محصولات فرهنگی از جمله کتاب، نرم افزار‌، نوشت افزار، بازی‌های فکری و سرگرمی‌های سازنده می باشد.
 
در آئین آغاز بکار این نمایشگاه هادی یوسف زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه آشنایی با تولیدات کانون و توسعه فرهنگ کتابخوانی از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است، گفت: این نمایشگاه با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی‌اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس برپا شده و بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل آمده دانش‌آموزان و خانواده‌ها از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

در این مراسم یاسمین احمدی عضو نوجوان و کتابخوان کانون هادیشهر به عنوان اولین سفیر نوجوان کتاب در این منطقه معرفی و لوح خود را از مدیر‌عامل سازمان منطقه آزاد ارس دریافت کرد.

گفتنی است همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از بین اعضای فعال و کتابخوان مراکز فرهنگی هنری خود، اقدام به معرفی سفیران کتاب کرده‌است
برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :