رونق بازار سرمايه در منطقه آزاد اروند

در جریان معاملات بورس انرژی  مورخ 25/08/95 ،مبلغ 45 میلیارد ریال اوراق سلف موازی برق نیروگاه سنندج شرکت مپنا از طریق شعبه معاملاتی بورس انرژی اروند کارگزاری آگاه معامله گردید.

به گزارش فرينا، مدير سرمايه گذاري و توسعه كسب و كارهاي سازمان  با اعلام اين خبر، گفت: منطقه آزاد اروند به دلیل موقعیت استراتژیک اقتصادی ،تجاری و جغرافيايي وهمچنین بهره مندی از زیرساختها و پتانسیل های فراوان می تواند نقش پررنگتر و برجسته تری در بازار سرمایه کشور داشته باشد.

محمود عيدان ترك زاده افزود: وجود این پتانسیلها باعث شده است که  شرکت کارگزاری آگاه كه در آن كليه معاملات بورس كالا و انرژي انجام مي شود،  اقدام به اخذ مجوز تالار بورس کالا در این منطقه نماید .

ترك زاده گفت: با توجه به ظرفیت های اعلام شده در بالا، انتظار می رود که با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب، فعالان این حوزه در بورس کالا و بورس انرژی از ظرفیت و زیرساخت های فراهم شده در تالار بورس منطقه آزا د اروند بهترين بهره لازم را ببرند.

مدير سرمايه گذاري سازمان منطقه آزاد اروند در پايان افزود: در همين راستا لازم است در جهت رونق بخشیدن و توسعه فعالیت های بازار سرمایه در شهر هاي آبادان و خرمشهر، متوليان و سياست گذاران محلي و فعالان اقتصادي منطقه، قدم هاي جدي تري را بردارند.





برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :