مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدای شهرستان خداآفرین برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج، طی مراسمی از خانواده های معظم شهدای ایثارگران و جانبازان سرافراز شهرستان خداآفرین تجلیل شد.
به گزارش فرينا، قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در مرکز خداآفرین در این مراسم گفت: حفظ شان و جایگاه والای شهدا از سوی خانواده های معظم شهدا را ضروری است .

جعفر ملکی افزود: شهیدان انسان های مخلص و نمونه از لحاظ دینی و مکتبی بودند و خانواده های ایشان نیز باید نمونه باشند و شان و جایگاه شهید خود را در اوج نگه دارند .

ملكي با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست گفت: مصداق علمی و نتیجه این مکتب امروز به طور واقعی در مدافعان حرم تبلور یافته که ادامه دهنده راه و احیا کننده یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس هستند.

قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه بسیجی یک جریان فکری و فرهنگی است افزود: اگر تفکر بسیجی در هر عرصه علمی، فرهنگی و تولید غالب شود نتیجه ای جزء پیشرفت و توسعه از لحاظ کیفی و کمی نخواهد داشت و این فرضیه نیست بلکه یک تجربه است.

در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان خداآفرین، معاون مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرماندهان نیروی انتظامی و هنگ مرزی و سپاه ناحیه خداآفرین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان برگزار شد، علاوه بر تجلیل از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از مزار 13 شهید این شهرستان نیز که با همت مرکز خداآفرین منطقه آزاد ارس ساماندهی و مرمت شده بود رونمایی شد.



برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :