جزیره قشم هاب جدید پتروشیمی ایران می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه آئین امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت ملی صنایع پتروشیمی و درجمع خبرنگاران، بر اهمیت ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی در صنایع پتروشیمی جزیره قشم خبر داد.
به گزارش فرینا، حمید رضا مومنی با بیان این مطلب درجمع خبرنگاران، گفت: پارک پتروشیمی جزیره قشم با ظرفیت 6 میلیون تن آماده جذب سرمایه گذاران جدید است.

وی از پتروشیمی در جزیره قشم به عنوان صنعتی آینده دار یاد کرد و گفت: هم اکنون مجوز احداث سه واحد صنعت پتروشیمی از سوی مراجع ذی صلاح در این منطقه صادر شده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: ما زمین و زیر ساخت های لازم را در اختیار علاقه مندان به سرمایه گذاری درصنعت پتروشیمی قرار می دهیم و تلاش می کنیم که قشم را به عنوان یکی از قطب های مهم انرژی کشور با تامین زیر ساخت های مناسب توسعه دهیم.

وی با اعلام اینکه در راستای ساماندهی طرح های مورد نیاز صنعت پتروشیمی و بر اساس شیوه نامه ابلاغ شده توسط وزارت نفت، برای همکاری با شرکت ملی صنایع پتروشیمی آمادگی داریم، گفت: جزیره قشم قابلیت های بالقوه ای برای تبدیل شدن به هاب جدید صنعت پتروشیمی در کشور را دارد و این منطقه با ایجاد منطقه جدید صنایع پتروشیمی شاهد تحولی عظیم در دیگر صنایع خواهد بود.

بنا به این گزارش، تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم با شرکت ملی صنایع پتروشمی در دفتر مدیرعامل این شرکت به امضای حمید رضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران رسید. 
برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :