برگزاری مراسم تودیع و معارفه اعضای جدید شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان

مراسم تودیع و معارفه اعضای قدیم و جدید شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در محل وزارت راه و شهر سازی با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و اکبر ترکان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد.
به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، شورای مرکزی دوره هفتم سازمان نظام مهندسی ساختمان با معارفه وزیر راه و شهرسازی و با حضور منتخبان دوره هفتم و اعضای دوره ششم در محل وزارت راه و شهرسازی با دریافت اعتبارنامه، فعالیت خود را آغاز کرد.

اکبر ترکان در این مراسم گفت: تصویب نظام نامه های متعدد در شورای مرکزی و هیات عمومی یکی از مهم ترین و ماندگارترین اقداماتی بود که صورت پذیرفت و امیدوارم کارهای نیمه تمام این دوره نیز با درایت اعضای دوره هفتم به نتیجه برسد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به سه پیش نویس ارائه شده با موضوعات الزامات شهر سازی، ترافیک و نقشه برداری به وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: با بررسی و نهایی شدن آنها گام بزرگی در اجرای قانون برداشته خواهد شد خصوصا اینکه مقررات ملی در مبحث شهرداری در ماده 35 قانون نظام مهندسی و کنترل  ساختمان مورد تاکید قرار گرفته و با نهایی شدن آن شرح فعالیت این مهندسان نیز مشخص و عملیاتی خواهد شد.
امتیاز به خبر :