لزوم آماده باش اکیپ های ستاد بحران منطقه آزاد ارس

فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی بر آماده باش کامل اکیپ های ستاد بحران و ایمنی شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس تاکید کرد.
به گزارش فرینا، سرهنگ ناموران در مانور طرح زمستانی منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا گفت: منطقه آزاد ارس به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد در زمینه تجارت، سرمایه گذاری اقتصادی و گردشگری و نیز کوهستانی بودن یکی از محورهای پرترافیک و پرتردد است.

وی در ادامه از مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس بدلیل وجود تجهیزات و تمهیدات متناسب با ظرفیت جاده های شهرستان تشکر کرد و گفت: تجربه ما در بخش حمل و نقل ثابت کرده که هر چه انسجام و وحدت رویه پیش از آغاز طرح‌های مشترک بین ادارت و ارگان های مختلف دخیل در طرح ترافیک جاده ای زمستانه بیشتر بوده، در زمان اجرای طرح‎ها با مشکلات کمتری مواجه بوده‌ایم و در این امر در طول تمامی فصول در منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا با توجه به آمار بالای گردشگران مشهود و قابل تقدیر است.

فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی با قدردانی از تعامل و همکاری همه دستگاههای امدادی و خدمات رسان برای کنترل محورهای شهرستان جلفا، بر ادامه این تعامل وهمکاری ها تاکید کرد و گفت : با ایجاد زمینه های این تعامل و همکاری ها نتایج بسیار خوبی حاصل شده است که حاصل آن افزایش خدمت رسانی به مردم در محورهای حادثه خیز و پربرف است.

سرهنگ ناموران با اشاره به گزارش عملکرد پلیس راه استان در طرح‌ ترافیکی زمستانه اظهار داشت: وظیفه پلیس راه در امر عبور و مرور و انجام طرح‌های ترافیکی، تسهیل در امر عبور و مرور و ایجاد ایمنی در سطح جاده‌هاست.

ناموران افزود: در این راستا پلیس راه به تناسب ایام سال به خصوص در زمان افزایش تردد در سطح جاده‌ها طرح‎های متناسب با این ایام را برابر دستورالعمل‌های ابلاغی از ناجا پیش‌بینی و اقدام می‌شود.

طرح زمستانه منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا، با مشارکت پلیس، اورژانس، سازمان راهداری و دیگر دستگاه های مسئول، همزمان با برگزاری رزمایشی در محل ایستگاه ستاد آتش نشانی و ایمنی شهید عبدالهی منطقه آزاد ارس کلید خورد. 
برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :