از برنامه‌های فرهنگی استان بوشهر حمايت مي كنيم

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انژری پارس گفت: حمایت ویژه‌ای از برنامه‌های فرهنگی استان بوشهر داریم.
به گزارش فرينا، مهدی یوسفی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب بوشهر گفت: فرهنگ محور توسعه است و با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردر است و ما نیز سعی می‌کنیم که سهم خود را در این حوزه انجام دهیم.

يوسفي افزود: از سال گذشته حمایت‌های خوبی را از سوی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از نمایشگاه کتاب داشته‌ایم و امسال نیز تلاش کردیم که حمایت لازم را از این نمایشگاه داشته باشیم.

وي گفت: بخشی از یارانه خرید کتاب را برای همه خریداران کتاب پرداخت کرده‌ایم و تلاش می‌کنم که تا از همه ظرفیت‌ها برای مشارکت در عرصه کتاب و کتاب‌خوانی استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به اینکه حمایت‌های منطقه ویژه پارس از عرصه فرهنگی استان بوشهر محدود به کتاب نیست، افزود: در عرصه تئاتر، اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان‌های پیرامونی منطقه ویژه پارس و برگزاری برنامه‌های مردمی در مناسبت‌های مختلف، مشارکت داریم.

یوسفی گفت: در مرکز استان نیز برنامه‌های خوبی داشته‌ایم که از جمله می‌توان به کنگره علمی علامه بلادی اشاره کرد که علاوه بر معرفی این چهره بزرگ علمی و مذهبی، در زمینه چاپ و انتشار آثار ایشان نیز تلاش کردیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پايان افزود: صنعت نفت در عرصه کمک به محیط پیرامونی در حوزه اجتماعی عملکرد خوبی داشته است و چندی پیش نیز به عنوان بزرگترین خیر مدرسه‌ساز کشور معرفی شد.



امتیاز به خبر :