ایجاد 655 فرصت شغلی جديد در منطقه ویژه خلیج فارس

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: در هشت ماه منتهی به پایان آبان ماه امسال برای 655 نفر از افراد بومی و غیربومی این منطقه اشتغال جدید ایجاد شد.

به گزارش فرينا، حسن خلج طهرانی افزود: در حال حاضربیش از 10 هزار و 300 نفر در 99 شرکت ها و پیمانکاران فعال مستقر در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس مشغول به کار هستند.

خلج طهرانی گفت: با تدابیر اندیشیده شده و همچنین برگزاری دوره های آموزشی برای نیروهای کاری در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در سال جاری حوادثی در بخش کارگری رخ نداد و در هشت ماه مورد گزارش، حوادث منجر به فوت برابر با صفر بود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس درخصوص میزان تخلیه و بارگیری مواد معدنی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس گفت: در هشت ماه منتهی به پایان آبان امسال جمع کل تخلیه و بارگیری مواد معدنی شامل 40 فروند کشتی به وزن بیش از 2 میلیون و 519 هزار تن بود که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از 22 درصد رشد برخوردار شد.

منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از شرکت های تابعه ایمیدرو است که در کیلومتر 13 بزرگراه شهید رجایی در غرب بندر عباس واقع شده است.







امتیاز به خبر :