سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس منصوب شد

با صدور حکمی از طرف مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، محمدعلی زاده مهدی سرپرستی مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل این سازمان را عهده دار شد.
به گزارش فرينا، بر اساس این حکم که در پنجم دی ماه جاری صادر شده است، محمد علی زاده مهدی بعنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس منصوب شد.

در حکم محسن خادم عرب باغی بر لزوم برنامه ریزی و تنظیم روش های منسجم و آگاهانه برای افزایش ارتباطات برون سازمانی، ارتباط و پاسخگویی به رسانه ها، بروز رسانی اطلاعات پرتال سازمان و معرفی عملکرد واقعی و انتشار دستاوردها و توفیقات سازمان در سطح جامعه تاکید شده است.

در کارنامه کاری محمد علی زاده مهدی سابقه خدمت 13 ساله در منطقه آزاد ارس دیده می شود.

زاده مهدی مسئولیت روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی (سابق) جلفا از سال 1382 تا 1384، مسئولیت  اداری و پشتیبانی معاونت عمران و شهرسازی سازمان منطقه آزاد ارس بین سالهای ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۶ ،جانشین مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس از سال 1392 تاکنون و رئیس اداره تبلیغات و انتشارات اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس از سال 1392 را در کارنامه کاری خود دارد.

زاده مهدی از متخصصین چاپ، نشر و تبلیغات در آذربایجان شرقی و صنف چاپ و تبلیغات استان است و از سال 1370 تا 1382 در این حوزه فعالیت داشته است.

پیش از این مختار خوش پیمان از 12 مردادماه 1393 بعنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس مشغول به خدمت بود. بر این اساس محمدعلی زاده مهدی بعنوان هشتمین نفر از سال 1382 تاکنون، مسئولیت مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس را برعهده می گیرد.



برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :