تامین نیازهای داخلی و افزایش صادرات از اهداف منطقه آزاد چابهار است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: تامین نیازهای داخلی و افزایش صادرات از اهداف مهم منطقه آزاد چابهار است که در این راه گام های موثری نیز برداشته شده است.

به گزارش فرینا، عبدالرحیم کردی در سیزدهمین گردهمایی مدیران نظارت بر مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی کشور در مرکز همایش های منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: چابهار به عنوان نقطه راهبردی در دنیا مطرح است که مقام معظم رهبری و مسئولان کشور برای توسعه آن اهمیت زیادی قائل هستند.

وی افزود: توسعه سواحل مکران با تاکیدات رهبر معظم انقلاب پیشرفت های خوبی داشته است و طرح های زیربنایی نظیر طرح توسعه بندر شهید بهشتی، راه آهن، گاز و صنایع مختلف در حال تکمیل شدن است.


وی ادامه داد: انجام اقدامات جدی در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در منطقه آزاد چابهار و جلوگیری از خروج ارز و تامین نیازهای داخلی و افزایش صادرات در حال انجام است.


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار بیان کرد: در راستای ایجاد اشتغال و بهره وری بهتر کارگاههای تولیدی احداث شهرک های مختلف نظیر شهرک سلامت و ارتقا بهداشت در دستور کار است تا صنایع با هدف سربلندی اقتصاد کشور در عرصه بین المللی فعالیت کنند.


کردی گفت: چابهار مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی است و بزودی تحولات عظیمی در توسعه این منطقه ایجاد خواهد کرد.


برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور دکتر جنت مدیرکل ارزیابی و نظارت بر مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی کشور، مدیران نظارت بر مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی سراسر کشور و دکتر محمد فلاح مدیر ورزش و سلامت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با موضوع 'ضوابط و برنامه های عملیاتی و اجرایی' از دیگر برنامه های این همایش بود.


سیزدهمین همایش مدیران نظارت بر مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی کشور' درمنطقه آزاد چابهار به مدت 2 روز (8 و9 دی) در چابهار برگزا
ر شد.

امتیاز به خبر :