تاکید امام جمعه قشم بر ارائه خدمات شایسته در درگهان

امام جمعه شهرستان قشم در بازدید سرزده از طرح ها و فعالیت های عمرانی شهر درگهان، بر اهمیت ارائه خدمات شایسته به مردم این شهر و انبوه مسافرانی که در شهر تجاری درگهان تردد می کنند، تاکید کرد.
به گزارش فرینا، حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار پس از بازدید از روند فعالیت های عمرانی اسکله درگهان، فضاهای سبز و کمپ پارک این شهر، در نشست با مدیر و کارکنان امور درگهان گفت: خوشبختانه از زمان تصدی حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نگاه ویژه ای به نقاط مختلف جزیره از جمله شهر مهم تجاری درگهان شده است.

وی افزود: بحث نظافت و جمع آوری فاضلاب از سطح محلات و شهر، لایروبی خور درگهان، افزایش خدمات آتش نشانی، ساماندهی فعالیت مجتمع های تجاری، ایجاد دو کمپ پارک در شهر درگهان و روستای هلر و همچنین توسعه فضای سبز نشان از برنامه ویژه برای ایجاد تحول در این شهر دارد.

امام جمعه شهرستان قشم با اعلام اینکه مدیر امور درگهان سابقه درخشانی در فعالیت های شهرداری در بندرعباس و دیگر نقاط کشور دارد، اظهار امیدواری کرد شهر درگهان برای عید امسال با سیاستگذاری شریف شریفی نژاد به بهترین نحو ممکن آماده پذیرایی از انبوه مسافران نوروزی باشد.

وی همچنین بر اهمیت ارائه خدمات در گمرک اسکله درگهان و تکریم مردم به عنوان یک وظیفه کاری و اخلاق اسلامی تاکید کرد.

مدیر امور درگهان هم در این دیدار از حضور و توجه امام جمعه شهرستان قشم به تحولات ایجاد شده در این شهر تقدیر کرد و گفت: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خدمت رسانی بی منت به مردم و نظم و ساماندهی شهر درگهان را به عنوان مهمترین وظایف در دستور کار این مجموعه قرار داده است.

شریف شریفی نژاد گفت: تمام تلاش مدیریت امور درگهان و نیروهای این مجموعه با هدف تحقق اهداف محول شده با جدیت دنبال می شود و به طور حتم مسافران شهر درگهان در سفر نوروز 96 با درگهانی متفاوت نسبت به آنچه در گذشته دیده اند مواجه خواهند شد.

مدیر امور درگهان افزود: تا پایان امسال و به ویژه در ایام مبارک دهه فجر شاهد افتتاح و بهره برداری از طرح های مختلف در بخش های عمرانی در این شهر خواهیم بود.

شهر درگهان در 25 کیلومتری شهر قشم واقع شده و قریب به اتفاق مسافرانی که در طول سال به جزیره قشم در جنوب ایران سفر می کنند، سری هم به شهر درگهان به عنوان یکی از مهمترین شهرهای تجاری کشور می زنند. 

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :