برگزاری کارگاه آموزشی روزنامه نگاری اقتصادی در ارس

نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سازمان منطقه آزاد ارس از برگزای کارگاه آموزشی روزنامه نگاری اقتصادی برای خبرنگاران در هفته جاری خبر داد.

به گزارش فرينا، ابراهیم نصیری با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اهمیت آموزش در حوزه رسانه در نظر داریم دوره روزنامه نگاری اقتصادی را با همکاری مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار کنیم.

 نصيري افزود: این کارگاه در روز پنج شنبه تاریخ 23 دی ماه 95 به مدت شش ساعت در نوبتهای صبح و عصر برگزار می شود و افرادی که در زمینه خبر و رسانه در سطح شهرستان و استان فعالیت دارند از جمله خبرنگاران و روزنامه نگاران شهرستان و استان، کارشناسان و مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان و همکاران روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس، می توانند در این دوره آموزشی روزنامه نگاری شرکت کنند.

وي گفت: مدرس این کارگاه آموزشی استاد رضا قویفکر از اساتید برجسته مرکز مطالعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو و سخنگوی انجمن پیش کسوتان مطبوعات کشور هستند و سرفصلهایی که در این کلاس تدریس می شود شامل مفاهیم کاربردی در روزنامه نگاری اقتصادی، نگاهی گذرا به تکنیکهای خبرنویسی، روشهای مصاحبه خبری، گزارش نویسی و مصاحبه و بیان خاطرات شفاهی مطبوعات است.

نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سازمان منطقه آزاد ارس افزود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره آموزشی می توانند با تلفن های سازمان به شماره های 31351632 و 31351424 تماس بگیرند.




برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :