مونسان: حضور هنرمندان، عامل توسعه فرهنگی جزیره کیش است

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش توسعه هنر، ادب و فرهنگ را به دست هنرمندان از زیبایی های جزیره کیش دانست.

به گزارش فرینا، علی اصغر مونسان در حاشیه مراسم اختتامیه سومین جشنواره شعر و موسیقی کیش در پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف کیش برگزار شد، گفت: ما معتقدیم که جزیره زیبای کیش باید در همه بخش ها زیبا باشد و یکی از این بخش ها برای زیبایی، هنر، ادب و فرهنگ است.

او با بیان اینکه جزیره کیش باید پایلوت فرهنگی کشور شود، افزود: در این راستا  به ایجاد فضا و اجرای برنامه های فرهنگی پرداختیم و خوشبختانه در این زمینه توسعه خوبی را به لحاظ کمی و کیفی شاهد هستیم. جشنواره شعر و سرود و همچنین جشنواره فیلم کوتاه موج از جمله برنامه هایی است که در این زمینه برگزار شده است.

مونسان با مغتنم شمردن حضور هنرمندان در عرصه های مختلف در جزیره کیش،  هنرمندان را عامل توسعه فرهنگی جزیره کیش دانست.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن اشاره به وجود تسهیلات کارت کیشوندی برای تمام کیشوندان و هنرمندان کیش، از ایجاد سامانه هنرمندان یاد کرد و اظهار داشت: به وسیله این سامانه هنرمندان را در عرصه های مختلف شناسایی کردیم و فضاهایی را برای فعالیت هنری در اختیار آنان قرار دادیم.

او ضمن اشاره به جدی تر شدن حضور هنرمندان در پروژه های شهری کیش، تصریح کرد: با این کار به اقتصاد هنر کمک می شود و هنرمندان نیز صاحب در آمد می شوند. امیدوارم در آینده بتوانیم حمایت بیشتری در جزیره کیش داشته باشیم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه ضمن ابراز خرسندی از ساخت و پخش برنامه همام کیش از شبکه 5 سیما  اعلام کرد:  این برنامه از باز خورد مثبتی از سوی مخاطبان در داخل کشور برخوردار شده و این مخاطبان با رغبت این برنامه را تعقیب می کنند. این برنامه پتانسیل های جزیره کیش را  در بخش های مختلف از جمله گردشگری را به نحوی شایسته به مخاطبان معرفی می کند.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :