جلسه شورای آموزش و پرورش کیش برگزار شد

جلسه شورای آموزش و پرورش کیش با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.
به گزارش فرینا، این جلسه با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان، معاون امور مشارکت ها و غیر انتفاعی ها، رئیس آموزش و پرورش کیش، نمایندگانی از مدیران مدارس دخترانه و پسرانه و نمایندگانی از انجمن اولیاء و مربیان در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

علی اصغر مونسان در این جلسه اقدامات انجام شده در آموزش و پرورش کیش را مثبت خواند و گفت: برگزاری اردوهای دانش آموزی باعث نشاط و آرامش دانش آموزان و اولیاء آنان می شود. هر چه نشاط بیشتر شود، آموزش پذیری دانش آموزان نیز بالا می رود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از مسئولان آموزش و پرورش جزیره کیش خواست با شناسایی نقاط ضعف و قوت و با استفاده از تجربیات گذشته، با هدف رشد و تعالی دانش آموزان کیش در جهت رفع نواقص و کاستی ها کوشش و برای این کار برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تنظیم و اجرا شود.

مونسان افزود: در این راستا باید برای تمام مدارس جزیره شناسنامه تهیه شود و ضمن مسئله شناسی و نیاز سنجی، اقدامات انجام شده و نواقص و کمبودها نیز در این شناسنامه ها درج و نتایج آن در جلسات بعدی عنوان شود.

او یادآور شد: همچون گذشته سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه تکمیل امکانات و تجهیزات مورد نیاز دانش آموزان در مدارس،  اداره آموزش و پرورش جزیره کیش را حمایت و پشتیبانی می کند و برای تشویق معلمان نمونه کیش نیز،  مبلغی را به عنوان کمک حق جذب و حق مسکن  اختصاص داده است.

او گفت: با پیگیری های مسئولان آموزش و پرورش کیش، کیفیت آموزشی باید در سطح مناسبی قرار گیرد.

جاویدی رئیس آموزش و پرورش کیش نیز در این جلسه گزارش عملکردی از اقدامات انجام شده در طول مدت مدیرسیت خود ارائه داد.

او در این گزارش از تامین بدهی هزینه آب و برق مدارس، ایجاد اردوهای آموزشی و تفریحی در پایان هفته، رشد مسابقات ورزشی بین دانش آموزان، ایجاد تسهیلات وام برای فرهنگیان کیش، رفع مشکلات مدرسه دانا و هنرستان خوارزمی، تامین و پایش نیروی انسانی، خدمات رفاهی اقامتی برای فرهنگیان سراسر کشور در کیش، برقراری سفر راهیان نور برای دانش آموزان، تعامل با ستاد مبارزه با مواد مخدر، ارتباط و تعامل با دانشگاه ها و برگزاری دوره های آموزشی برای دانش آموزان و معلمان به عنوان موضوعات دردست بررسی یاد کرد.

لازم به ذکر است تجهیز سالن های ورزشی مدارس، تامین هزینه آب و برق، هیئت امنایی کردن مدارس، راه اندازی مدارس تیز هوشان و مدارسی با پتانسیل ها و ویژگی های منطقه آزاد کیش، رفع مشکلات فرهنگیان و فعال کردن شرکت تعاونی فرهنگیان و ساخت دو مجتمع آموزشی در دو منطقه صدف و صفین از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.
برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :