ماکو میزبان نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی، صادراتی کشاورزی، گل و گیاه، نهاده‌ها، ماشین آلات و صنایع وابسته در این منطقه برگزار می‌شود.

به گزارش فرینا، ابراهیم جلیلی اظهار داشت: اولین نمایشگاه بین الملی تخصصی، صادراتی کشاورزی، گل و گیاه، نهاده های کشاورزی، دام و طیور، آبزیان، ماشین آلات و صنایع وابسته از 13 تا 16 تیرماه در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.
وی تصریح کرد: سازمان منطقه‌ آزاد ماکو با رویکرد توسعه تولید و ایجاد اشتغال گام‌های جدی برای تحقق شعار سال برداشته است و این منطقه یکی از بهترین مکان های سرمایه گذاری در ایران و سکوی صادرات برای کشورهای منطقه است.
جلیلی با اشاره به پتانسل های خوب موجود در بخش کشاورزی این منطقه و سرمایه گذاری های مطلوب انجام گرفته در این حوزه ، ادامه داد: شناخت بازار، انتقال تجربیات، ظرفیت های خوب منطقه آزاد ماکو، حفظ و ارتقای موقعیت آن در مبادلات و توسعه اقتصادی و رونق صادرات را از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی تاکید کرد: زیر ساخت های ایجاد شده در منطقه آزاد ماکو در جهت توسعه  تجاری و شکوفایی اقتصادی استان نقش مهمی را دارد و با توجه به اینکه منطقه آزاد ماکو دروازه ورود به اروپا است،  با بهره مندی از این منطقه می توان  فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاران و صادرکنندگان ایجاد کرد.
این مسئول توسعه آبزی پروری و ساماندهی و رونق واحدهای تولیدی دام و طیور را از اولویت های کاری سازمان منظقه آزاد ماکو در بخش کشاورزی عنوان کرد.

برچسب ها : منطقه آزاد ماکو
امتیاز به خبر :