تقدیر از مدیر زیرساخت های ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند

مدیر زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد اروند از وزیر ارتباطات لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش فرینا، کمال رضایی، مدیر زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد اروند، برای تلاش ها و پیگیری هایش برای راه اندازی سیستم های نوین مخابراتی در آبادان و خرمشهر، لوح تقدیر مدیران نمونه را از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت کرد.
با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آبادان و خرمشهر، برخی پروژه های زیرساختی در حوزه مخابرات و سیستم های نوین ارتباطی و شبکه ای افتتاح شد.
سازمان منطقه آزاد اروند در این میان نقشی عمده در تامین منابع مالی ،  ایجاد و راه اندازی این زیرساخت های با همکاری شرکت مخابرات ایران را داشته است.
کمال رضایی مدیر زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد اروند در این میان نقشی سازنده را در ایجاد این زیرساخت ها ایفا کرد. 
بر همین اساس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به پاس تلاش ها و کوشش های این مدیر جوان، لوح تقدیر به عنوان مدیر نمونه در حوزه مخابرات و زیرساخت های شبکه ای استان خوزستان به وی اهدا کرد.
راه اندازی شبکه فیبر نوری خانگی و صنعتی و تجاری، ایجاد ابر wifi ، پوشش کامل ۴G و کلنگ زنی مرکز علمی کاربردی و ۶ پروژه  جدید در حوزه آموزش و سلامت و خدمات شهری از مهم ترین اقداماتی است که در یک سال اخیر با تلاش و همت این مدیر در آبادان و خرمشهر انجام پذیرفت.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :