عملکرد صحیح مجموعه صنایع وابسته به پتروشیمی رجال از ابتدا تا انتها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: مجموعه صنایع وابسته به پتروشیمی رجال توانسته اند زنجیره تولیدشان را از ابتدا تا انتها تعریف و پیاده سازی کنند.

 به گزارش فرینا، سید امید شهیدی نیا در جلسه هیات رئیسه این هفته، ضمن ارائه گزارش خلاصه ای از اجلاس مدیران صنعت پتروشیمی کشور در اصفهان، افزود: امروز شرکتهای پتروشیمی به هم افزایی و تعامل بیشتر نیازمندند چرا که شرایط تجاری در دنیای امروز به شدت رقابتی شده و برخی تغییرات کشورهای عربی و چین باعث شده که تغییراتی در محیط بیرونی پتروشیمی ایجاد شود و ما اگر یکپارچگی خود را استحکام نبخشیم، قطعا در آینده در زمینه ی حفظ بازار با زحمت روبرو خواهیم شد.

شهیدی نیا گفت: در حاشیه این اجلاس که به میزبانی شرکت پتروشیمی رجال برگزار شد، بازدیدی از صنایع تولیدی تحت پوشش این شرکت در اصفهان داشتیم؛ آنها توانسته اند زنجیره ی تولیدشان را از ابتدا تا انتها تعریف و پیاده سازی کنند.

وی این مجموعه را منسجم ارزیابی کرد و افزود: ما بسیار به این قبیل کارهای منسجم نیاز داریم. روشن کردن چراغ صنایع تکمیلی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، میتواند در اشتغالزایی و اقتصاد بسیار موثر باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: در زمینه حمایت از ساخت داخل کارهای خوبی در کشور انجام شده است و فعالیت این حوزه باید سازماندهی شده تر انجام شود تا شرکتهای داخلی تحت لایسنس های معتبر دنیا بتوانند در زمینه ی تولید تجهیزات و نیازمندی های صنعت نفت رشد کنند.

شهیدی نیا افزود: موضوع قابل توجه دیگری که در اجلاس مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی کشور مطرح شد مباحث مدیریتی در حوزه منابع انسانی از جمله توجه به منابع انسانی جانشین پروری و پرورش مدیران که مورد تاکید و اجماع قرار گرفت.


 

                                                                                                                                


 

امتیاز به خبر :