افزایش حمل و نقل ریلی در بندر امیرآباد

مدیربنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از رشد 4 برابری حمل و نقل ریلی در ماه های فروردین و اردیبهشت سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ در این منطقه ویژه خبر داد.

به گزارش فرینا، علی خدمتگزار با اعلام این خبر گفت: بندر امیرآباد به عنوان تنها بندر متصل به شبکه سراسری راه آهن در شمال کشور  می باشد که با دارا بودن ۱۶ کیلومتر شبکه ریلی داخلی توانسته، صاحبان کالا را در استفاده از راه آهن جهت حمل کالا از طریق ریل جذب نماید.

خدمتگزار افزود: با اتصال اسکله روروریلی به راه آهن سراسری در آینده نزدیک، بندرامیرآباد به عنوان تنها بندر دارای این اسکله، افزایش قابل توجه ای را در حمل بار  ریلی از این طریق رقم خواهد زد.

 مدیربنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با اشاره به سرمایه گذاری های کلان انجام شده در ایجاد زیر ساخت های ریلی و همچنین شبکه ریلی داخلی بندر، حمل و نقل ریلی کالا را بعنوان یک از ارزانترین و ایمن ترین وجوه حمل و نقل برشمرد و رونق بیش از پیش آن را به عنوان یکی از مهمترین برنامه های بندرامیرآباد در سال جاری عنوان کرد.

 لازم به ذکر است دفتر ارائه خدمات به مشتری با همکاری اداره کل راه آهن شمال مستقر در بندر امیرآباد پاسخگوی سوالات و مشکلات صاحبان کالا و مشتریان حوزه ریلی برای رونق بخشیدن این صنعت در بندر است.


امتیاز به خبر :