پخش برنامه «تا سپیده ‌دم» برای شهروندان آبادانی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: منطقه آزاد اروند در ماه میهمانی خدا برنامه‌های متنوعی را با عنوان «تا سپیده ‌دم» برای شهروندان این منطقه در نظر گرفته است.

به گزارش فرینا، همایون قنواتی افزود: مجموعه برنامه‌های تا سپیده‌دم طرحی عمومی و خانوادگی ویژه شب های ماه مبارک رمضان است.

ما در این برنامه  به دنبال آن هستیم تا فرصتی برای دور هم بودن و گفتگوی صمیمانه و ایجاد لحظات خاطره انگیز و ماندگار در شب های ماه مبارک رمضان و در کنار سایر همشهریان خلق کنیم.

قنواتی گفت: ویژه‌برنامه عمومی تا سپیده دم از پنجم رمضان سال جاری در محل پارک معلم آبادان آغاز شد.

این برنامه از ساعت 21 تا 2بامداد برقرار است که در آن کلیه شهروندان گرامی آبادانی و خرمشهری می توانند شرکت نمایند.

 و ما با این نوآوری به دنبال حفظ نشاط مردمی تا نیمی از بامداد شب های رمضان در منطقه هستیم.

وی افزود: پخش سریال‌های تلویزیونی ماه مبارک رمضان از تلویزیون شهری یکی از برنامه‌های در نظر گرفته برای این ایام است. اجرایی کردن بازی‌های ورزشی و محلی و قصه‌گویی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در مجموعه«تا سپیده دم» است. علاوه بر آن برگزاری همایش ویژه نقاشی کودکان در دیگر برنامه های جنبی این برنامه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند از ویژه‌برنامه‌های تعیین‌شده برای ایام مناسبتی در ماه مهمانی خدا گفت و افزود: در شب های تاریخی 14و 15 خردادماه برنامه‌های ویژه‌ای همچون مراسم عزاداری و روایت‌خوانی زندگی امام خمینی(ره) اجرایی خواهد شد.

قنواتی گفت: در شب های قدر نیز در محل یادشده دعای پرفیض جوشن کبیر قرائت خواهد شد، و مراسم سوگواری ویژه شهادت امیر المومنین حضرت علی(ع) از دیگر موضوعات این برنامه خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند افزود: جشن‌های عیدانه میلاد امام حسن مجتبی(ع) و عید سعید فطر نیز در قالب همین برنامه برگزار می‌شوند و امید است که با برنامه‌های تدارک دیده شده، رمضانی متفاوت را برای شهروندان اروندی رقم بزنیم.


برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :