پارک آبي کیش، منحصر به‌فردترين پارک‌ آبي در حاشيه‌ خليج فارس

عضو هيئت مديره شرکت بهره برداري پارک آبي اوشن کيش گفت: تم پارک آبي اوشن کيش در کمتر از پنج ماه فعاليت موفق به جذب بيش از 30 هزار بازديدکننده و گردشگر شده و به يکي از اهداف اوليه خود، يعني تبديل‌شدن به يکي از مقصدهاي اصلي گردشکري جزيره کيش رسيده است.

به گزارش فرینا، مصطفي نظری در خصوص فعاليت هاي اين پارک آبي افزود: تم‌پارک آبي اوشن جزيره کيش، يکي از منحصر به‌فردترين پارک‌هاي آبي حاشيه‌ خليج فارس، با ايجاد فضايي وسيع و به‌ياد ماندني، هم اکنون يکي از مقصدهاي گردشگري اصلي و مهم جزيره‌ي زيباي کيش محسوب مي‌شود.

نظری گفت: اين تم‌پارک با بهره‌گيري از سيزده رايد، چهار استخر، دو رستوران و چهار ايستگاه نوشيدني‌هاي متنوع و به‌کارگيري پرسنلي حرفه‌اي و مجرب موفق به ايجاد فضايي دوست‌داشتني و مناسب براي تمام گروه‌هاي سني شده است.

وی با اشاره به اينکه تم‌پارک آبي اوشن اوايل بهمن ماه سال 1395 و با راه‌اندازي سانس آقايان شروع به کار کرد، افزود: سانس بانوان نيز يک ماه بعد، در اسفندماه، راه‌اندازي شد.

اين سرمايه گذار بخش خصوصي در امر گردشگري دريايي کيش، ادامه داد: به اين ترتيب اوشن به اولين پارک آبي روباز ايران تبديل شد که بانوان نيز امکان استفاده از آن را دارند.

نظري يکي از اهداف مهم اين پروژه‌ عظيم را جلوگيري از خروج ارز کشور و همزمان کسب درآمد ارزي براي کشور عنوان کرد.
وي گفت: در اين راستا و به منظور مطرح‌شدن در منطقه و جهان، خدمات و امکاناتي که در اين مجموعه ارائه مي‌شود در سطح پارک‌هاي آبي جهان قرار دارد.

عضو هيئت مديره شرکت بهره برداري پارک آبي اوشن جزيره کيش افزود: تمامي تجهيزات و رايدهاي نصب شده در اين پارک را از شرکت کانادايي White Water West تامين شده است که اين تجهيزات مطابق با آخرين استانداردهاي ايمني جهان هستند.

نظری با بيان اينکه چهار ماه از فعاليت پارک آبي اوشن مي گذرد، گفت: تم‌پارک آبي اوشن اکنون چهار روز هفته را به بانوان اختصاص داده است تا علاوه بر فراهم‌ ‌آوردن امکان استفاده‌ي بانوان مسلمان ايراني از مجموعه، بخشي از بازار کشورهاي حوزه‌ي‌ خليج فارس را نيز تصاحب کند.

وی افزود: يکي ديگر از ويژگي‌هاي تم‌پارک آبي اوشن مناسب بودن مجموعه براي تمام گروه‌هاي سني است.

عضو هيئت مديره شرکت بهره برداري پارک آبي اوشن کيش گفت: پارک آبي اوشن با در نظر گرفتن رايدها و امکانات مختلف از جمله رايدهاي تند و هيجاني و رايدهاي آرام، مرکز ماساژ تخصصي و جکوزي و رايدها و سرگرمي‌هاي مخصوص کودکان توانسته است مجموعه‌اي مناسب براي تمام گروه‌هاي سني فراهم آورد.

نظری افزود: اين تم‌پارک توانسته است در کمتر از پنج ماه فعاليت بيش از 30 هزار بازديدکننده را جذب کند و به يکي از اهداف اوليه‌ي خود، يعني تبديل‌شدن به يکي از مقصدهاي اصلي گردشکري جزيره کيش برسد.

وی گفت: بي‌شک پارک آبي اوشن در آينده‌اي نه چندان دور به مهم‌ترين مقصد گردشگري کيش تبديل خواهد شد .

عضو هيئت مديره شرکت بهره برداري پارک آبي اوشن کيش با اشاره به برگزاري جشنواره تابستاني کيش در آينده نزديک افزود: جشنواره‌ي تابستاني جزيره کيش امسال با حضور تم‌پارک آبي اوشن، جشنواره‌اي متفاوت و پرهيجان‌تر از سال‌هاي گذشته خواهد بود و گردشگران از سفر خود به اين جزيره بيش از پيش لذت خواهند شد.

 




 

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :