تجلیل از 13 مادر شهید شهر قشم

همزمان با نخستین همایش تجلیل از مقام حضرت خدیجه (س) در محل حوزه علمیه ریحانه الرسول (ص) شهر قشم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اهدای لوح تقدیر از جایگاه ویژه 13 مادر شهید این شهر تجلیل کرد.

به گزارش فرینا، در بخشی از متن لوح اهدایی حمیدرضا مومنی به مادران 13 شهید آمده است:

«شهدا نامهای درخشانی هستند که بر تارک تاریخ ایران زمین نگاشته شده اند و همواره مانا و جاویدان در یاد مردم این سرزمین خواهند ماند؛ اما این مانایی و جاودانگی گره خورده است با چشمان اشک بار ولی پر امید مادرانی که نهال نورس باغ زندگیشان را پیشکش اسلام عزیز، ایران سربلند و انقلاب شکوهمند کرده اند.

فرزندانی که رستگارانه به شهادت رسیدند خاطر مادرانی را به یاد می آورند که تردید نکردند و جگرگوشه هایشان را در افق نگاه غرورآمیز پدر، راهی سرزمین پاسداری از میهن نمودند. از همین رو بود که با سینه ای ستبر و گردنی فراز در هشت سال دفاع مقدس خم به ابرو نیاوردند و نستوه و استوار با تکیه بر یاد خداوند یکتا و پشت گرم از دعای مادر، ایران اسلامی را در شرایط امن و آرامش از هجوم اجنبی دور نگاه داشتند.

زنده باد یاد بلند همه شهیدان گلپوش بهشتی نوش ایران آباد و آزاد! و درود بر شما مادر با ایمان و مهربان که در راه اسلام و انقلاب به ندای رهبر کبیر انقلاب (ره) جانانه لبیک گفته و جوان برومندتان را همچون کبوتری سپید از دیار دریایی جزیره قشم به سوی بهشت آسمانی جبهه های نبرد علیه کفار به پرواز دار آوردید».

شایان ذکر است، لوح تجلیل حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از مادران شهدای شهر قشم به همراه هدایایی ارزشمند توسط آیت الله سید محمد جواد رکنی امام جمعه بندرلنگه به عنوان مهمان ویژه نخستین همایش تجلیل از مقام حضرت خدیجه (س) به همراه حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قشم، تراب ذاکری مشاور سازمان منطقه آزاد قشم در امور ایثارگران و شهدا و جمعی از مدیران شهرستانی تقدیم مادران شهدای شهر قشم شد.

لوح تقدیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این مراسم به فاطمه سفاری مادر شهید عبدالله ملاحی، شهری رضایی مادر شهید محمد بازماندگان، هاجر کهرانی مادر شهید محمد رضایی، زینب حسینی مادر شهید حسین تارک، زبیده واحدی مادر شهید محمود پاروکش، فاطمه سفاری مادر شهید صالح ملاحی، فضه بازماندگان مادر شهید حسن ذاکری، مریم بازماندگان مادر شهید محمد کاملی، حلیمه پیل تن مادر شهید علی پاکوهی، صالحه فروزنده مادر شهید محمد توریانی، فاطمه برادری مادر شهید احمد سلامی، فاطمه دریانورد مادر شهید محمد دریانورد و زهرا تقی زاده مادر شهید خلیل عجم اهدا شد.


برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :