پیش بینی هزار و 600 شغل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: در برش استانی ایجاد اشتغال هزار و 600 شغل در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان شمالی در سال 96 پیش بینی شده است.

به گزارش فرینا، سیاوش وحدت افزود: برنامه‌ریزی‌های جامع و پیش‌بینی عملیات برای ایجاد اشتغال در شهرکها و نواحی صنعتی انجام شده است.

وحدت گفت: برنامه‌های پیش‌بینی شده در برش استانی بخشی از اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است که توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تهیه و ابلاغ شده است.

وی افزود: این برش استانی بر اساس چهارحالت به منظور کمک به بهره‌برداری از واحدهای صنعتی نیمه تمام ، تکمیل ظرفیت واحدهای صنعتی، راه‌اندازی واحدهای صنعتی راکد و ایجاد اشتغال جدید در خوشه‌های صنعتی فرش و آبنبات است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی به آغاز واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد اشاره کرد و ادامه داد: واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال پایدار در بخش صنعت استان است.

وحدت گفت: منطقه ویژه اقتصادی بجنورد ترکیبی از حوزه های صنعت، بازرگانی و واردات و صادرات است که فرصت جدید برای سرمایه‌گذاری در استان به وجود آورده است.


امتیاز به خبر :