برگزاری اولین نشست برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان منطقه آزاد اروند

مدیر آموزش تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در اولین نشست سال با روسای دانشگاه ها و ادارات آموزش و پرورش منطقه از برنامه ریزی تابستانی به منظور پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان، خبر داد.

به گزارش فرینا، اولین نشست برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان منطقه آزاد اروند با حضور مدیر آموزش تعالی و بلوغ کسب و کارها، روسای دانشگاه ها، ادارات آموزش و پرورش و مراکز فنی و حرفه ای  آبادان و خرمشهر در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

سید علی موسوی، در این نشست گفت: در سال گذشته با تلاش سازمان منطقه آزاد اروند و مراکز فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش آبادان و خرمشهر و مینوشهر موفق به اجرای طرح اوقات فراغت برای ۶۰۰ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه شدیم  و با توجه با استقبال از این طرح، بر آن شدیم تا در تابستان سال جاری با برنامه ریزی وسیع تر و دقیق تر، این طرح را اجرا کنیم.

موسوی افزود: سیاست گذاری این سازمان در حوزه آموزش، صرفا پر کردن اوقات فراغت نیست، بلکه فرهنگ سازی و غنی سازی محتوایی علمی و آموزشی دانش آموزان و دانشجویان است. برنامه ریزی ما در این بخش در سال جاری برای ۲۰۰۰ دانش آموز و دانشجو است. این در حالی است که توانایی برنامه ریزی برای بیش از این تعداد از دانش آموزان و دانشجویان را داریم و در صدد هستیم با مطالعه و برنامه ریزی، گام های موثرتر و کاراتری را برداریم.

وی ادامه داد: در راستای توسعه و رونق فضای علمی و آموزشی دانش آموزان و دانشجویان منطقه آزاد اروند و توانمند سازی آن در جهت کسب علوم کاربردی و در نهایت آماده سازی برای جذب در محیط کسب و کار در آینده، برنامه ریزی و طراحی استراتژی آموزشی به روز و مطابق با استانداردهای آموزشی دنیا، لازم و ضروری است.

بدین جهت است که ما با مشارکت و همکاری های دانشگاه ها، مراکز فنی و حرفه ای، موسسات آموزشی خصوصی  و ادارات آموزش و پرورش شهرستان های آبادان و خرمشهر، در صدد شدیم تا برنامه های آموزشی  در جهت توانمند سازی دانش آموزان و دانشجویان طراحی و تدوین و به اجرا بگذاریم.

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان افزود: اطلاع رسانی گسترده طرح اوقات فراغت تابستانه ویژه دانش آموزان و دانشجویان منطقه آزاد اروند آغاز شده و این طرح از نیمه دوم تیرماه سال جاری آغاز و تا  نیمه اول شهریورماه به پایان خواهد رسید. دانش آموزان و دانشجویان در پایان این دوره ها و در شرایط موفقیت در آزمون پایان دوره، موفق به دریافت گواهینامه خواهند شد.


برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :