عقد قرارداد 100 میلیارد ریالی شرکت نانوپلاست منطقه آزاد ارس

مدیرعامل شرکت نانوپلاست جلفاارس از انعقاد قرارداد 100 میلیارد ریالی در نمایشگاه آگروفود تهران خبر داد.

به گزارش فرینا، غفارزاده با اعلام این خبر افزود: علاوه بر عقد قراردادهای مختلف، مذاکراتی با چهار شرکت بین المللی اروپایی نیز انجام شد.
وی اظهار داشت: با توجه به حمایت های ویژه و امکانات منطقه آزاد ارس از سرمایه گذاری های تولیدمحور، مذاکره هایی با شرکت های اروپایی برای سرمایه گذاری و همچنین انتقال تکنولوژی به این منطقه آزاد انجام شد.
وی اضافه کرد: این شرکت دانش بنیان هر سه ماه یک محصول نانو جدید با فناوری پیشرفته معرفی و در کمترین زمان محصول را تجاری سازی کرده است، به طوریکه درسال 95 با 42 کارخانه داخلی قرارداد انتقال فناوری داشته و باعث رشد و جهش این کارخانه ها با فناوری نانو شده است.
غفارزاده افزود: توسعه همه جانبه شرکت نانوپلاست به همراه نوآوری ها، اختراع های جدید و متنوع در مورد حل مشکلات استراتژیک و جهانی باعث توجه شرکت های بین المللی و تقاضای انتقال فناوری های جدید و پیشرفته نانو از ایران شده است.
در این نمایشگاه، محصولات حوزه کشاورزی و صنایع غذایی بازارهای داخلی و خارجی که با استفاده از فناوری نانو، توسط شرکت دانش بنیان نانوپلاست جلفا ارس عرضه شده بودند، معرفی شده و مورد استقبال شرکت ها و کارخانه های مختلف ایرانی وخارجی قرار گرفت.
بیست و چهارمین دوره نمایشگاه ایران اگروفود، به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی کشور در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی در خردادماه 96 در تهران برگزار شد.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :