«شب‎های روشن» در خرمشهر برپاست

ویژه برنامه «شب‌های روشن» توسط انجمن هنرهای نمایشی خرمشهر هر شب در کنار ساحل کارون خرمشهر اجرا می ‎ شود.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، این جنگ فرهنگی، هنری و ادبی از 12 رمضان هر شب در کنار ساحل کارون جنب پل شهید جهان ‎ آرا از ساعت 22:30 الی 3 بامداد در حال برگزاری است.  
این ویژه ‎ برنامه هر شب با بخش ‎ های مختلف نمایشی و هنری برای شهروندان خرمشهر و گردشگران منطقه اورند اجرا می ‎ شود که بخش ‎ های مختلف آن شامل اجرای نمایش با موضوعات روز شهروندی و آیتم ‎ های آموزشی، مثل ‎ ها و قصه ‎ های عامیانه ایام ماه مبارک رمضان، مسابقه محیبس یا همان انگشتربازی که از قدیم یک بازی مخصوص شب ‎ های رمضان بوده و این مسابقه بین محلات مختلف خرمشهر برگزار می ‎ شود، اجرای موسیقی محلی و کلاسیک، حضور شعرا و ادیبان و برنامه مشاعره، برگزاری مسابقه فیلم و عکس، اکران هر شب فیلم ‎ های سینمایی، معرفی کتاب و حضور نویسندگان خرمشهری، برگزاری مسابقه نقاشی، حضور مهمانان و ورزشکاران تراز اول و پخش مسابقات ورزشی ملی به صورت مستقیم و... است.  
جنگ فرهنگی، هنری و ادبی «شب‌های روشن» توسط انجمن هنرهای نمایشی خرمشهر با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند، اداره ‎ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، شهرداری خرمشهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر و کانون بسیج هنرمندان خرمشهر تا پایان ماه مبارک رمضان در خرمشهر برگزار می ‎ شود.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :