میزبانی از پنج هزار روزه دار در جزیره کیش

پنج هزار نفر از ساکنان و گردشگران جزیره کیش برای چهارمین سال پیاپی در مراسم بزرگ افطاری شرکت کردند.

به گزارش فرینا، در بیستمین شب از ماه مبارک رمضان و دومین شب از شب های معنوی و پر فضیلت قدر، مراسم بزرگ افطاری در حد فاصل میدان ساحل تا سه راه پردیس کیش برگزار شد.
در این مراسم پس از برپایی نماز مغرب و عشاءبه امامت حجت الاسلام و المسلمین علیدادی امام جمعه کیش، پنج هزار نفر از کیشوندان و گردشگران در ضیافت ساده افطاری همدل و همراه با یکدیگر پذیرایی شدند.
حضور مردم ومسئولان برسر سفره های افطار تصویر زیبایی از اتحاد مسلمانان بود .
سفره بزرگ افطاری چهارمین سال متوالی است که درجزیره کیش برگزار می شود و شهروندان این جزیره که از قومیت های مختلف کشور هستند درکنار گردشگرانی که از گوشه وکنار ایران اسلامی به کیش سفر کرده اند برسر این این سفره های ساده افطار کردند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز که به همراه دیگر مسئولان این جزیره همراه با شهروندان وگردشگران در این مراسم شرکت کردند با اشاره به هدف اصلی مراسم بزرگ افطار جزیره کیش گفت: ایجاد وحدت و افزایش همدلی بین مردم خوب کشورمان مهمترین انگیزه برگزاری این مراسم است که به منظور نشان دادن جلوه های زیبای ماه ضیافت خدا در خیابان اصلی جزیره کیش برگزار می شود.
وی افزود: با توجه به اینکه جزیره کیش ویترین گردشگری کشور ومحلی برای ترویج فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است تلاش می شود در برنامه ریزیهای فرهنگی وگردشگری این منطقه آزاد این موضوعات مدنظر قرار گیرد و ضمن حفاظت از سنتهای حسنه و بهره بردن از فیوضات این ماه مبارک ، تصویری ازآیین های زیبای دین مبین اسلام در جهت افزایش همدلی و مهربانی به نمایش درآید.
گفتنی است مراسم بزرگ افطاری هرساله به همت سازمان منطقه آزاد کیش برگزارمی شود.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :