حرکت دوچرخه سواران کیش از ارمنستان به گرجستان

دوچرخه سواران کیش صبح امروز از ارمنستان به سمت مرز گرجستان حرکت کردند.

به گزارش فرینا، دوچرخه سواران جزیره کیش که با پیام حفظ محیط زیست و تلاش برای زمین پاک جزیره کیش را برای سفری در مسیر ارمنستان، گرجستان و ترکیه ترک کرده بودند صبح امروز 27 خرداد از ارمنستان به سمت گرجستان حرکت کردند.
این تیم ده نفره در تور دوچرخه سواری با نام مسیر سبز 25 خرداد وارد ایروان شدند و پس از آماده سازی دوچرخه ها صبح جمعه با در دست داشتن پرچم ایران و سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان سفیران زمین پاک و جزیره کیش دوستدار محیط زیست در سطح ایروان حرکت کردند و این جزیره زیبای مرجانی را به ساکنان و گردشگران این شهر معرفی کردند. دوچرخه سواران پس از رکاب زدن و ورود به گرجستان مسیر خود را به سمت ترکیه ادامه می دهند. این گروه پس از پیمودن شرق تا غرب ترکیه وارد استانبول می شوند تا سفر خود را در این شهر به پایان رسانده و به ایران باز گردند.
برنامه مسیر سبز شامل رکاب زدن مسیری 2 هزار کیلومتری با تنوع آب و هوایی و شرایط جغرافیایی متنوع است.
است. مسیرهای کوهستانی با شیب 15 درجه و ارتفاع 2400 متری از سطح دریا و دمای 7 درجه سانتیگراد و یا مسیر های ساحلی و بخش هایی در استانبول با دمای 35 درجه ازجمله بخش های متنوع این مسیر دوچرخه سواری در سه کشور ارمنستان، گرجستان و ترکیه است. تیم دوچرخه سواری کیش این مسیر را در زمان 24 روز رکاب خواهند زد.
تیم دوچرخه سواری آفتاب کیش متشکل از 5 دوچرخه سوار از جزیره کیش و 5 ورزشکار از شهرهای کرمان، اصفهان، مشهد و لاهیجان است.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :