توزیع سبد غذایی بین مدد جویان منطقه آزاد ارس

به مناسبت ماه رمضان بسته های غذایی و اقلام ضروری خانوار بین مددجویان کمیته امدام امام (ره) و مددجویان بهزیستی منطقه آزاد ارس توزیع شد.

به گزارش فرینا، رئیس هیت امنای مرکز نیکوکاری ارس با اعلام این خبر فوق افزود: 250 بسته اقلام ضروری خانوار که شامل مواد غذایی نیز می شود، در ماه مبارک رمضان تهیه و در اختیار خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در منطقه آزاد ارس قرار گرفت.
محسن خادم عرب باغی ایجاد درآمد پایدار برای مرکز نیکوکاری ارس را جزو اولویت های اصلی این مرکز برشمرد و گفت: تاسیس کارواش مکانیزه با هزینه یک میلیارد ریال با هدف ارائه خدمات عمومی و در آمد زایی برای مرکز نیکوکاری ارس یکی از برنامه های سازمان منطقه آزاد ارس در این حوزه است.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس افزود: پرسنل سازمان منطقه آزاد ارس در زمینه مشارکت در امور خیریه و اهدای قسمتی از حقوق خود به این امر مهم پیش قدم بوده اند و از تمامی خیرین دعوت می کنیم تا در راستای ریشه کنی فقر و توانمندسازی محرومان این مرکز را یاری کنند.
گفتنی است، مرکز نیکوکاری ارس در اواخر سال 95 با هدف ساماندهی و جلب مشارکت های مردمی، اجرای طرح های مشارکتی، خودکفایی و توانمند سازی مددجویان، ایجاد فضای همدلی ترویج انفاق و اکرام ایتام تشکیل گردیده و تاکنون ضمن جلب مشارکت خیرین در کمک به محرومان و تهیه سبد غذایی بازارچه های فروش صنایع دستی و هنری را در برنامه های خود برای کمک به محرومان در برنامه خود داشته است.

امتیاز به خبر :