پلمپ 4 واحد صنفی متخلف عرضه مواد غذایی در قشم

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از معدوم سازی دو تُن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته که بیشتر شامل گوشت و مرغ فاسد بود، خبر داد.

به گزارش فرینا، امیر سلکی گفت: با شروع طرح ضیافت در جزیره قشم، علاوه بر تامین کالاهای اساسی سبد غذایی خانوار در ماه رمضان، تیم های بازرسی و نظارت با سرکشی مستمر بر صنوف مختلف، مانع از عرضه مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد شدند.
وی با اعلام اینکه عملیات بازرسی از واحدهای صنفی تنها ویژه ماه مبارک رمضان نیست، افزود: بازرسان مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم در طول سال بر نحوه عرضه مواد غذایی با کیفیت و با قیمت مناسب کنترل دارند.
به گفته مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، طی ایام ماه مبارک رمضان همچنین چهار واحد متخلف عرضه مواد غذایی پس از بازرسی های مستمر تیم های کارشناسی و با دستور مقام قضایی در شهر قشم پلمپ شد.
وی یادآور شد: دو واحد عرضه زولبیا و بامیه که طبخ مواد را در واحد مسکونی انجام می دادند هم پس از بازرسی های انجام شده پلمپ شدند.
سلکی با تاکید بر اینکه در همین مدت بیش از 50 مورد برخورد با واحدهای سیار هم انجام شده است، گفت: بازرسی های کارشناسی طرح ضیافت تا پایان ماه مبارک رمضان با هدف جلوگیری از تخلفات احتمالی بعضی از صنوف ادامه خواهد داشت.
وی از توزیع ۳۰۰۰ بسته افطاری ساده در شش منطقه شهر قشم سخن گفت و افزود: بسته های افطاری ساده شامل نان، خرما، پنیر و آب از سوی اداره بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم در دو شب  ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان توزیع شد.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :