برگزاری رقابتهای کشتی آزاد نوجوانان یادگار امام (ره) فرصتی مناسب برای حضور سایر فدراسیون های ورزشی

  • چهارشنبه 7 تير 1396 - 09:01
  • چابهار
  • 0 دیدگاه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: برگزاری رقابتهای کشتی آزاد نوجوانان یادگار امام (ره) درچابهار، فرصتی مناسب جهت حضور سایر فدراسیون های ورزشی است.

به گزارش فرینا، عبدالرحیم کردی، در حاشیه برگزاری سومین دوره رقابتهای کشتی آزاد نوجوانان یادگار امام (ره) در سالن ورزشی ۲۰۰۰ نفری ورنا و در نشست خبری که با حضور رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد افزود: رقابتهای کشتی آزاد نوجوانان یادگار امام (ره)، فرصتی مناسب جهت  کشف و شکوفایی استعدادهای جوان، ایجاد شادابی و نشاط بین مردم و مهمتر از همه فراهم نمودن زمینه حضور فدراسیون های ورزشی در منطقه است.
کردی گفت: با توجه به شناخت کافی و فراهم بودن ظرفیت هایی همچون دارا بودن بکرترین سواحل کشور می توانیم با فراهم ساختن بسترهای لازم در غالب دهکده ورزشی میزبانی سایر ورزشهای ساحلی را در شهرستان چابهار داشته باشیم .
در ادامه این نشست خبری، رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: با توجه به شناخت و تعاملی که بین فدراسیون کشتی وسازمان منطقه آزاد و فراهم بودن امکانات جهت برگزاری یکی از مهمترین رویدادهای جهانی در شهرستان چابهار ، این خود شروعی برای حضور سایر فدراسیون های ورزشی جهت برگزاری رقابتها و اردوهای مختلف خواهد بود .
رسول خادم افزود: با توجه به نیاز استان که از درباز در تاریخ این سرزمین پهلوانان نام آوری بوده و هست، خاطر نشان کرد : اگر دستگاههای اجرایی از جمله استانداری سیستان و بلوچستان و سایر مسئولین حمایت کنند فدراسیون کشتی این توانایی و آمادگی را دارد تا علاوه بر تجهیز و در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی نیز در جهت آموزش مربی و داوران استانی زمینه را برای شکوفایی ورزش استان فراهم کند .

 

امتیاز به خبر :