یک انتصاب در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

جانشین مدیرعامل و معاون سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر منصوب شد.

به گزارش فرینا، طی حکمی از سوی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، اکبر صابری به عنوان جانشین مدیرعامل و معاون سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی تعیین و منصوب شد.
حسین نامور در آیین معارفه اکبر صابری ضمن برشمردن اهمیت حوزه سرمایه گذاری و ضرورت تمرکز بر رونق سرمایه گذاری و تولید، از معاونت سرمایه گذاری منطقه بعنوان تأثیر گذارترین معاونت های مناطق ویژه در اقصا نقاط کشور یاد نمود و اظهار امیدواری کرد: با توانمندی ها و تجربیات ارزشمندی که در وجود آقای صابری سراغ داریم امیدواریم شاهد شکوفایی و بالندگی بیش از پیش منطقه ویژه باشیم.
نامور در جمع معاونین و مدیران این منطقه، افزود: انتظار داریم معاونت جدید با عنایت به تعامل موثر خود با مجموعه دولت و دستگاههای اجرایی استان نسبت به رفع مشکلات و موانع سرمایه گذاری در منطقه ویژه بوشهر اهتمام ورزند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر همچنین در این آیین ضمن معرفی اکبر صابری به عنوان جانشین مدیرعامل، از مجموعه معاونین و مدیران منطقه خواست با ایشان همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.
اکبر صابری که پیش از این در مسئولیت معاونت فرهنگی و اطلاع رسانی منطقه انجام وظیفه می نموده است با اشاره به برنامه های پیش روی معاونت سرمایه گذاری، همیاری و مساعدت همه ی مدیران و کارشناسان و کارمندان را برای ارتقاء وضعیت موجود مهم دانست و افزود: خدمت به عرصه تولید و صنعت می بایست با قدمهای استوارتر و با رعایت احترام متعادل و متقابل به صورت جدی و بدون وفقه پیگیری گردد.
گفتنی است وی هم اکنون مسئولیت مشاور فرهنگی استاندار بوشهر را نیز بر عهده دارد.

برچسب ها : منطقه ویژه بوشهر
امتیاز به خبر :