درمانگاه تامین اجتماعی قشم تخصصی می شود

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان قشم در نخستین روز از هفته تامین اجتماعی گفت: 70 درصد از مسیر ارتقای درمانگاه قشم به شرایط تخصصی طی شده و تا پایان امسال این مرکز درمانی از شرایط مناسب خدماتی برخوردار خواهد شد.

به گزارش فرینا، دکتر آرزو بابائی ادامه داد: با تخصصی شدن درمانگاه تامین اجتماعی، چند متخصص حوزه درمان از جمله در بخش زنان و زایمان، کودکان، داخلی، دندانپزشکی وهمچنین آزمایشگاه و رادیولوژی در این مجموعه اضافه می شوند.
به گفته رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان قشم، هم اکنون در این مجموعه خدمات سطح پائین از جمله پر کردن سطحی و کشیدن دندان، جرم گیری دندان، نوار قلب، جراحی های سرپائی، شستشوی گوش، پانسمان، مراقبت از مادر و کودک و مراقبت از بانوان باردار به صورت رایگان توسط پزشکان عمومی و ماما به بیماران ارائه می شود.
وی ادامه داد: تمام داروهای مورد نیاز بیماران که توسط پزشکان درمانگاه تجویز می شود هم به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار می گیرد.
بابائی همچنین بیان داشت: داروی مورد نیاز بیماران دیابتی، فشار خونی و افراد دارای نارسایی قلبی هم به صورت ماهانه و رایگان به آنان ارائه می شود.
او، از اعزام بیماران صعب العلاج به شهرهای شیراز و تهران با پرداخت هزینه سفر برای بیمار و یک نفر همراه هم به عنوان دیگر خدماتی که با همکاری اداره تامین اجتماعی شهرستان قشم به بیماران ارائه می شود، نام برد.
رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان قشم گفت: با تشکیل شورای پزشکی در قشم، کمیسیون بیماری های خاص به جای اعزام بیماران به بندرعباس در شهر قشم برای آنان تصمیم گیری می کند.
بنا به این گزارش، 19 تا 25 تیر ماه در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است./منطقه آزاد قشم

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :