سیاستگذاری افزایش درآمدها و کاهش هزینه ها در سازمان منطقه آزاد قشم

سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم از سیاست افزایش درآمدها و کاهش هزینه ها به عنوان دو عامل مهم آینده کاری در این سازمان نام برد.

به گزارش فرینا، سعید بنی عامرین در پنجمین جلسه شورای اداری این سازمان که با معارفه وی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت همراه بود طی سخنانی، گفت: همه کارکنان سازمان با ارائه راهکارها و پیشنهادات می توانند در مسیر دستیابی به این دو آیتم مهم همکاری کنند.
او استفاده از ظرفیت های فراوان خدادادی در قشم شامل نفت، گاز، دریا، ساحل، شیلات، پتانسیل های حوزه گردشگری و قوانین و مقررات خاص مناطق آزاد را از جمله مهمترین امکانات برای افزایش درآمدها با جذب سرمایه گذاران و خروج از رکود ارزیابی کرد.
به گفته سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم، یکی از راهکارهای مهم افزایش درآمد برای سازمان منطقه آزاد قشم، تسهیل خدمات به سرمایه گذاران حقیقی است و بخش های مختلف سازمان باید با تکریم فعالان اقتصادی آنان را در ارائه خدمات ماندگاری که منجر به توسعه و ایجاد اشتغال پایدار می شود یاری کنند.
او از نظام ارزیابی عملکرد کارکنان به عنوان اجرای عدالت و مهمترین رکن خدمت صادقانه نیروهای این سازمان نام برد و ادامه داد: براساس عملکرد نیروها عدالت باید در دو بعد تشویق و تنبیه اجرا شود.
بنی عامریان با اعلام اینکه نظام ارزیابی عملکرد کارکنان را با جدیت اجرا می کنیم، اظهار کرد: در برابر حقوق مردم و ارباب رجوع با هیچ کس تعارف ندارم و امیدوارم با همیاری همه نیروها سازمان را در مسیر موفقیت هدایت کنیم.
وی در تکمیل سخنان خود یادآور شد: تشویق نیروهای توانمند و آموزش  و ارتقاء و توانمندسازي نيروها را عملياتي نموده و در صورت اثبات بي انگيزگي و ناكارامدي نيرو ها عذرخواهی از ادامه کار افراد ناکارآمد را با هدف رسیدن به اهداف بلند سازمان منطقه آزاد قشم با جدیت اجرا خواهیم کرد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم در بخش دیگری از سخنان خود، ساعت کاری تعیین شده برای کارمندان را بهترین فرصت در ارائه خدمات برشمرد و افزود: باید از زمان کاری خود به بهترین نحو ممکن در راستای انجام وظایف و خدمت بی منت به ارباب رجوع استفاده کنیم.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :