بازدید معاون وزیر کشور از منطقه آزاد اروند

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از زیرساخت های موجود در مرز شلمچه در منطقه آزاد اروند بازدید کرد.

به گزارش فرینا، هوشنگ خندان دل از جاده، سایت، پایانه و گذرگاه استراتژیک شلمچه و تمهیدات و تأسیسات مربوط به ارائه خدمات به زائران میلیونی اربعین حسینی با توجه به شرکت و حضور فزاینده و خیل عظیم هموطنان ایرانی و خارجیان مقیم و غیرمقیم در پیاده روی عظیم اربعین بازدید کرد.
در این بازدید که مسئولان استان و معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند، نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و شهرداران شهرستان خرمشهر  و آبادان، فرماندهان سپاه و نیروهای انتظامی و مدیران پایانه مرزی شلمچه و جمع کثیری از مسئولان ستاد اربعین استان و خرمشهر و رؤسای ادارات ومؤسسات فعال در این عرصه حضور داشتند، گزارش های مفصلی از اقدامات انجام گرفته طی سال های گذشته و سالجاری بویژه با حمایت های مادی و معنوی و مدیریتی سازمان منطقه آزاد اروند از سوی فرماندار خرمشهر ارائه شد.
در این بازدید حیاتی فرماندار خرمشهر با یادآوری این مطلب که مرز شلمچه در سال گذشته به عنوان مرز برتر در کشور در عرصه خدمات و تسهیلات به زائران اربعین حسینی و در روانی عبور و مرور در میان مرزهای ایران شناخته شد؛ تأکید کرد که تلاش همگانی برای افزایش خدمات، بیش از سال گذشته در حد 30 درصد در جریان است و ضمن تشکر از وزیر محترم کشور و معاون محترم وزیر  خواهان حمایت بیشتر دولت در ارتقای خدمات در این منطقه شد و گفت با توجه با اینکه پروژه اربعین یک تکلیف ملی است لذا شایسته است برای خدمات ارایه شده بودجه ملی پیش بینی و پرداخت شود.
وی گفت: در حال حاضر منطقه آزاد اروند بار تأمین بودجه این پروژه ملی را بر دوش دارد و از این رو مراتب تشکر و سپاس خود را از همه دست اندرکاران و حامیان این پروژه بویژه مردم خرمشهر ابراز کرد.
خندان دل نیز از حجم عظیم و گستردگی اقدامات صورت گرفته در مرز شلمچه ابراز خرسندی کرد و از مسئولان استان و منطقه تقدیر کرد.
وی همچنین بر پشتیبانی و مساعدت وزارت کشور در ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی در مسیر و مرز شلمچه تأکید کرد.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :