مشاركت سرمایه گذاران چینی در طرح راه اندازی تجارت الكترونیك در فرودگاه پیام

در نشست مشترک مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی پیام با سرمایه گذار چینی، چگونگی سرمایه گذاری و راه اندازی تجارت الکترونیک در منطقه ویژه اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش فرینا، مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی پیام در نشست مشترک با حضور هیات اقتصادی چینی گفت: راه اندازی تجارت الکترونیک مستلزم وجود زیر ساخت های ضروری و ملزومات مورد نیاز و شرایط لازم به منظور گسترش و توسعه کاربردی فناورهای نوین ارتباطات و اطلاعات در عرصه های مختلف نظیر دولت الکترونیک، آموزش الکترونیک ، بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک و نظایر آن است که مجموعه ای پیچیده و وابسته به هم را تشکیل می دهد.
حمیدرضا عقاب نشین، ضمن اشاره به ایجاد شهرک رسانه ای در منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: با راه‌اندازی کامل این شهر، شاهد توسعه علمی، تکنولوژیک و اقتصادی در منطقه خواهیم بود و همین موضوع می تواند محرک بسیار موثری برای رونق تجارت الکترونیک در سطح کشور باشد.
در پایان این دیدار هیات سرمایه گذاری چینی ضمن آشنایی با قوانین و مقررات سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام  از  بخش های مختلف منطقه بازدید کردند.

برچسب ها : منطقه ویژه پیام
امتیاز به خبر :